Alakerran naapurin joku köynnöskasvi tunkee joka kesä meidän parvekkeelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naapuriviha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Naapuriviha

Vieras
Itse valittaa oikein ilmoitustaululla jos hänen parvekkeelle on vahingossa tuuli lennättänyt tupakantumpin, enkös voikkin ihan rauhassa suihkuttaa noihin kasveihin myrkytysainetta :D kun sellaiset kerran parvekkeelle tunkevat eikä naapuri voi niitä katkoa ajoissa. Tuolta väleistä tunkevat. Loppukesän juttu taas, mutta toimintasuunnitelma pitää olla valmiina :) ei se mun tehtävä kuuluis olla niiden katkominenkaan.

Mulle tunkee rivitalossa naapurin kasvi varsiaan aidan läpi. Eka vuonna irrottelin ja työntelin takaisin omalle puolelleen. Viime vuonna hoksasin, että se tekee ensimmäiset kukat mulle ja muutenkin kukkii paremmin mun puolella. Työnsin varret takaisin vasta kun kukat olivat jo kuolleet. Saa nähdä miten käy tänä vuonna...

Ilmoitat naapurillesi että aikaisempina vuosina hänen kasvinsa on kasvanut teidän
parvekkeelle ja ette tykkää siitä.
Mistä välistä se tunkee? Mulla on lasitettu parveke niin sinne ei ilmesty mitään ylimääräistä :)

Jos naapuri on tollanen nipo, niin kyl mä ainakin niitä sen reuhkoja surutta myrkyttelisin. Ja mä kyl kestän muita ihmisiä, mut tollaset valittaja ihmiset käy hermoille ja niitä on kiva kiusata. ;)

Meillä naapuri ravistelee koiran peitot laidan yli ja sitten on karvat meidän parvekkeella. Olen kohta keränny aimokasan ja menen palauttamaan ne kohta takaisin. Jos ei siitä älyä, niin otan isännöitsijään yhteyttä. Kasveista mä sanoisin ihan nätisti. Ne on kuitenkin suht pieni paha.

No jos se YKSI tupakantumppi on hänen mielestään niin paha, että oikein ilmoitustaululla pitää ilmoittaa, taatusti koko parvekkeen alueella olevat kasvit ovat vielä pahempia. Tuossa on rako välissä ja sieltä viime vuonnakin tuli metrin korkeudelle meidän parvekkeelle se kasvi. Voiko se valittaa siitä johonkin jos nyppäsen kovaa et katkee vähän alempaa oikein :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No jos se YKSI tupakantumppi on hänen mielestään niin paha, että oikein ilmoitustaululla pitää ilmoittaa, taatusti koko parvekkeen alueella olevat kasvit ovat vielä pahempia. Tuossa on rako välissä ja sieltä viime vuonnakin tuli metrin korkeudelle meidän parvekkeelle se kasvi. Voiko se valittaa siitä johonkin jos nyppäsen kovaa et katkee vähän alempaa oikein :)

Siis tottakai se valittaa voi, mutta en usko että se asialla saa mitään aikaseks. Jos se kasvi sun parvekkeella on, nii tietty sen voit katkasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi te ihmiset hakeudutte kerrostaloon jos ette kestä muita ihmisiä ja heidän tapojaan! ?

En kans ymmärrä, miksi asutaan kerrostalossa mutta ei annettaisi toisten elää kuten he haluavat. Jos ei kestetä meteliä ja häiriöitä niin sopii aivan hyvin sitten muuttaa omakotitaloon!

miksi te ihmiset hakeudutte kerrostaloon jos ette kestä muita ihmisiä ja heidän tapojaan! ?

En kans ymmärrä, miksi asutaan kerrostalossa mutta ei annettaisi toisten elää kuten he haluavat. Jos ei kestetä meteliä ja häiriöitä niin sopii aivan hyvin sitten muuttaa omakotitaloon!

Ainakin pääkaupunkiseudulla omakotitalot on niin pirun kalliita, ettei ihan tavallisella duunariperheellä (eikä oikein muillakaan) ole niihin varaa. Työt on täällä, joten ei voi muuttaa asunnon takia maalle. Joten on pakko asua kerrostalossa ja mun mielestä ne, jotka eivät osaa noudattaa yhteisiä sääntöjä ja ottaa muita ihmisiä huomioon, voivat muuttaa sinne maalle omakotitaloihinsa.

Ainakin pääkaupunkiseudulla omakotitalot on niin pirun kalliita, ettei ihan tavallisella duunariperheellä (eikä oikein muillakaan) ole niihin varaa. Työt on täällä, joten ei voi muuttaa asunnon takia maalle. Joten on pakko asua kerrostalossa ja mun mielestä ne, jotka eivät osaa noudattaa yhteisiä sääntöjä ja ottaa muita ihmisiä huomioon, voivat muuttaa sinne maalle omakotitaloihinsa.

Peesi ja mä en edes halua asua omakotitalossa.

Kerrostalossa eletään iisisti toinen toistaan kunnioittaen ja SÄÄNTÖJÄ NOUDATTAEN. Esim. metelöinti hiljaisuuden aikana ei sitä ole joten ne jotka ei osaa noudattaa sääntöjä, muuttakoon korpeen.

Yhteistyössä