Alajärvi + ympäristö

• Viestiketjun aloittaja -mamma78-
  • Ensimmäinen viesti
-mamma78-
Heippa olen 26v 6kk:n ikäisen pojan äiti, kaipaan päivisin seuraa muista äideistä kävelyn, kahvittelun ja myös ihan vaan äitien kesken (Esim. ostoksille, baanalle tai muuten vaan) =) .
Perheeseen kuuluu myös isukki 27v joka on päivät töissä.
Mailaa os. satukarina@jippii.fi
:wave:

Heh. Minäkin olen siellä asunut. Enkä myöskään ymmärrä miten joku voi siellä asua. Kamala paikka minustakin. Ihan häpeän.

Ja Tampereelle muutin minä myös :) . Mikä yhteensattuma, että myös sinä.
Tampereelle kaikki. Se on parempi? :LOL:

asun täällä
jahas...että tämmöstä.
kyllä täällä pysty asumaan!!! mun mielestä parempa vaihtoehto kun asua jossain isossa paikoissa...pitä pelätä että joku ota sun lapsen rattaista..pieni paika mut tykkän asua täällä! B)
ne kuka hauku ei tiedä mitään!

Kuules mamma!!!
taitaa sulla olla ikävä tänne alajärvelle ku koko ajan käyt kahtomassa miten mulle täällä käy, saanko uusia ystäviä vai en. Pysy sinä vaan siellä tampereella kun sinne oot kerran lähtenyt!!! :wave:

Supris
No tännehän oli sitten eksynyt keskenkasvuinen koltiainen pilaamaan ihan kivan paikkakunnan maineen. Täytyi nyt tulla sanomaan, että kyllä täältä Alajärveltä meitä nuoria vielä löytyy. Ollaankin jo meseilty aiheen aloittajan kanssa =) .
Alajärvi on ihan kiva paikka asua. Vähän pieni, mutta eipä kaikki isoihin kaupunkeihin kaipaakkaan.

jenskunen
mitä ihmeen järkeä on tulla tänne palstalle haukkumaan toisten asuinpaikkoja.onko täällä tosiaan jotain keskenkasvusia kakaroita leikkimässä.
ihan uskomatonta.tää on sentään äiteille ja isille tarkoitettu paikka ja muillekkin vauvoista haaveileville ei kellekkään riidan haastajille.asukoon kuka missä ikinä haluaa mitä se muille kuuluu.ihmiset on erilaisia ja jokaine viihtyy eri paikassa erilailla.ei me kaikki samanlaisia olla.toinen tykkää pienemmästä paikasta ja toinen isommasta.koittakaahan nyt ymmärtää hyvät riidan haastajat että KAIKKI ME OLLAAN ERILAISIA!

Yhteistyössä