Alaikäinen yksinhuoltaja, mistä asuinpaikka ?

Todella suuri ongelma vaivaa minua, Mistä löydän minulle ja lapselleni asuinpaikan ? lapsen isä siis nakkasi minut ulos yhteisestä kodistamme, eikä minulla ole nyt mitään asuinpaikkaa, tällä hetkellä oleskelen vanhempien olohuoneessa ja nukun yöt, ( ei siis mitään makuuhuonetta minulle ) Ja tänne emme tietenkään voida jäädä lapsen kanssa asumaan. Tarkoitus olisi muuttaa toukokuun aikana omaan kämppään, mutta millä rahalla ? Saanko kelalta asumistukea, jos olen alaikäinen, mutta lapsi tulossa ja syntyy kesäkuussa ?

Äitiysraha tulee, elatustuki, lapsilisä, mutta ne eivät riitä asumiseen millään, joten saanko muita tukia näin alaikäisenä, mutta tulevana äitinä ? Pakkohan tässä on nyt minulle ja lapselle koti on saada :ashamed:
 
saat asumistukea/toimeentulotukea. Kaupungilta saat parissa viikossa asunnon, kun menet ja teet asian eteen jotain. kelaan ja sosiaalitoimeen yhteys, sen jälkeen kaupungin asuntoa hakemaan. Kyllä on moni muukin pärjännyt :)
 
Aivan! Nyt mars huomenna sossuun,Kelaan, kaupungin ym . vuokra-asunto toimistoon. Kaikki järjestyy kun tekee asian eteen jotain. Olette asunto jonossa ensimmäisten ja kiirreellisten joukossa. Tsemppiä ja voimia teille! :hug:
 

Yhteistyössä