Alabaman senaatti hyväksyi abortinvastaisen lain

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Saanko mä, naisena, päättää toisen elämän jatkumisesta? Jos saan, niin mitä jos mä päättäisin esim.sun elämästä?
Sä et edelleenkään tajua sikiön ja elävän ihmisen eroa. Tää on ihan absurdi keskustelu. SAAT PÄÄTTÄÄ SISÄLLÄSI TAPAHTUVAN ELÄMÄN JATKUMISESTA TIETYILLE VIIKOILLE ASTI. ET SAA PÄÄTTÄÄ MUUNTYYPPISTEN ELÄMIEN JATKUMISESTA MILLEKÄÄN VIIKOILLE/VUOSILLE ASTI.

Sä et edelleenkään tajua sikiön ja elävän ihmisen eroa. Tää on ihan absurdi keskustelu. SAAT PÄÄTTÄÄ SISÄLLÄSI TAPAHTUVAN ELÄMÄN JATKUMISESTA TIETYILLE VIIKOILLE ASTI. ET SAA PÄÄTTÄÄ MUUNTYYPPISTEN ELÄMIEN JATKUMISESTA MILLEKÄÄN VIIKOILLE/VUOSILLE ASTI.
Mitkä on muuntyyppiset elämät? Jotkut vieraalla planeetalla olevat ekosynteesit? :D

Et tajua että kyse on lainsäädännöstä, ja laki ulottuu muiden ihmisten yli. Jos aborttia pidetään ihmisen murhana, niin silloin se kielletään ja se laki ulottuu kaikkien ihmisten yli.

vierailija
Mitkä on muuntyyppiset elämät? Jotkut vieraalla planeetalla olevat ekosynteesit? :D

Et tajua että kyse on lainsäädännöstä, ja laki ulottuu muiden ihmisten yli. Jos aborttia pidetään ihmisen murhana, niin silloin se kielletään ja se laki ulottuu kaikkien ihmisten yli.
Muuntyyppiset = elämät, jotka eivät tapahdu sisälläsi. Lainsäädännöstä nimenomaan on kyse, ja esimerkiksi Suomessa ja muissa sivistysvaltioissa lainsäädäntö onkin kunnossa. Jenkkilässä taas on sellaisia takapajula-punaniska-osavaltioita, kuten nyt vaikkapa tämä Alabama, jossa naisilla ei ole ihmisoikeuksia. Siitä tässä nyt keskustellaan. Enempää rautalankaa minulla ei valitettavasti ole.

Yhteistyössä