älä töllin ruusa vaan vastaa tähän, tää on se mun ihmissuhdejuttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarlingDiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DarlingDiva

Jäsen
19.04.2007
208
0
16
kirjotin n 8-9 kk sitten että löysin aivan ihanan miehen :heart:

olin siis yh ja aivan tyytyväinen elämäntilanteeseeni ja sitten viime keväänä elämääni asteli tällainen ihana ja hyvännäköinen miehenalku.yhtäkkiä. sattumalta. etsimättä.

en sitten halunnut jutusta kovin vakavaa tuntui etten ole siihen valmis enkä kaipaa vielä "uusperhe-elämää" (joten olen edelleen yh, vaikka ylhäältä saattoi arvata jotain muuta) vaan alettiin pitää yhteyttä kännykällä ja mesessä ym. välillä oli muutaman viikon hiljaiseloa mutta sitten taas viesti, pari. ja tämä on sopinut minulle tähän asti. pidän yhteyttä ihanaan ja hyvnnäköiseen (joo tiedän:lässyn lässyn) mieheen ilman seurustelun ongelmia.

viime syksystä alkaen olemme nähneet silloin tällöin ja nukkuneet pari yötä yhdessä.

no eräänä yönä totesin että mies on hyvnnäköinen, sen lisäksi hyväkroppainen, ja ajattelee sängyssä naista ja hänen tarpeitaan jopa enemmän kuin itseänsä. kaiken lisäksi totesin että hän on älyttömän hyvin varusteltu. paremmin kuin kukaan muu tähän mennessä.

no sitten koitti se suuri hetki ja tehtiin se. olin odottanut sitä jo kauan ja ajtellut tätä miestä ja varustusta. puheemme olivat myös olleet paljonpuhuvia ja jutut muutenkin aika villejä ja malttamattomia.levottomia.

mutta. seksi oli pettymys. kiihkotonta, tylsää. vaikka mies teki kaikkensa en kiihottunut juuri yhtään :o

ei ole ikinä ennen näin käynyt. en ymmärrä miten niin kävi. (näin ei ole minulle ennen käynyt, ei ikinä.enkä jännittänyt, ei voi siitäkään johtua)nyt mietinkin, voikohan suhteeseen ja seksiin tulla sitä intohimoa ja kiihkeyttä mitä olen kokenut muiden kanssa? voiko sitä enää tulla kun lähtökohdat on jo nämä...?eikö alussa sitä pitäisi olla kaikista eniten..voiko siis intohimoa jotenkin "tehdä"? en haluaisi tällaisen asian takia miestä "jättää" mutta iso osa suhteesta jää pois jos seksi on tuollaista jo alussa..oikeastaan yksi parhaimmista asioista mitä suhteen alussa voi olla, puuttuu...

Yhteistyössä