Älä juo shellin sinistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä sain ihan hirveen naurukohtauksen kun mä luin tän!!!

Älä juo Shellin lasinpesunestettä

Julkaistu: 30.12.2008 17:42

Myrkytystietokeskus varoittaa, ettei Shellin sinistä lasinpesunestetiivistettä pidä missään tapauksessa juoda.
Kolme ihmistä on joutunut Meilahden sairaalaan nautittuaan sitä.

Eräissä muissa lasinpesunesteissä on "vain" denaturoitua etanolia, mutta Shellin sinisessä lasinpesunesteessä on etyleeniglykolia, minkä vuoksi jo litra voi olla tappava annos aikuiselle.

Pakkauksessa ei lue, että aine on myrkyllistä, koska nykyiset lait eivät sitä vaadi.

Meilahteen joutuneet potilaat olivat juoneet ainetta jopa kaksi litran pullollista. Osa päihteiden väärinkäyttäjistä nauttii denaturoituja alkoholeja paremman puutteessa.

Asiasta kertoi ensin Yle.

Mitähän muita värejä shellillä on?? Otetaan tota punasta pullo kuka toi sinistä mä sanoin että tuokaa oranssia mä en juo sinistä no ei oo muutakaan no juodaan sitten.kaada milla sit sitä sinistä mullekin :DDD ei vittu mä kuolen nauruun!!!!

No olipa tosiaan vanha uutinen...

Mutta mä en kyllä mitenkään ymmärrä mitä hauskaa tossa kenenkään mielestä on. Ihmisiä ne alkoholistitkin on, ja suurin osa on jossain vaiheessa ollut ihan "yhteiskuntakelpoisiakin", ainakin täälä päin, toki joukkoon mahtuu muutamia sellaisiakin jotka on kersasta asti vetäny jotakin tai joilla on aina ollut mielenterveyden kanssa ongelmaa.
Mitään hauskaa en silti näe siinä että joku on tilanteessa jossa vetää lasinpesuainetta. Kuinka moni heistä oikeasti haluaisi olla siinä tilanteessa?

onko nykyisinkin vielä noin tyhmiä ihmisiä. ennen ukot ryyppäsi tenttua, kai se lie suurinpiirtein sama asia. noin 20 vuotta sitten mun ystävän mies kuoli juotuaan lasinpesunestettä. mutta vieläkö nykypäivänäkin on niin tyhmiä, jotka sitä juo. eikö sen hinnalla jo saane halvinta viinan litkua alkosta

onko nykyisinkin vielä noin tyhmiä ihmisiä. ennen ukot ryyppäsi tenttua, kai se lie suurinpiirtein sama asia. noin 20 vuotta sitten mun ystävän mies kuoli juotuaan lasinpesunestettä. mutta vieläkö nykypäivänäkin on niin tyhmiä, jotka sitä juo. eikö sen hinnalla jo saane halvinta viinan litkua alkosta

No mieti. Litra Sinolia (vaalenapunaista pantteria) maksaa pari euroa ja on 98% alkoholia. Eli vastaa noin n 4 isoa pulloa kossua. Litra kossua maksaa 23 euroa Kolme litraa n 70euroa.

Eli Sama känni kossulla 70 ekee ja sinolilla 3 ekee!

Siksi ainakin minun valinta on sinol (y)

lasol_2102MN_503_uu.jpg

No olipa tosiaan vanha uutinen...

Mutta mä en kyllä mitenkään ymmärrä mitä hauskaa tossa kenenkään mielestä on. Ihmisiä ne alkoholistitkin on, ja suurin osa on jossain vaiheessa ollut ihan "yhteiskuntakelpoisiakin", ainakin täälä päin, toki joukkoon mahtuu muutamia sellaisiakin jotka on kersasta asti vetäny jotakin tai joilla on aina ollut mielenterveyden kanssa ongelmaa.
Mitään hauskaa en silti näe siinä että joku on tilanteessa jossa vetää lasinpesuainetta. Kuinka moni heistä oikeasti haluaisi olla siinä tilanteessa?

Mun mielestä se sori vaan on ihan suunnattoman huvittavaa. Nuorina jo naurettiin kun tiedettiin että on sellasia jotka hakee pesuaineita ja oikeesti ryyppää niitä ja sitten niitä kuolee ja sitten ne taas jatkaa. Voin kertoa että ostettiin joskus ihan niitä varten ja vietiin sellaselle paikalle missä ne aina kävi ja ne joi sen. Niille voi oikeesti viedä ihan mitä vaan niin ne juo. Niille voi antaa röökin väärin päin ja ne ottaa sen suuhun ja niitten suu palaa. Ne on ihan sairaan huvittavia ja hauskojaD

Yhteistyössä