ÄLÄ AVAA,jos tää nyt ei satu kiinnostaa,mut ihmettelen vähä tota rokotusjärjestyslistaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja mua ärsyttää se että esim.syöpä potilaat jotka kuuluu riskiryhmään niin heidän koko perhe rokotetaan ja se on mun mielestä väärin.Ymmärrän potilaat mutta niiden koko perhe.Miksi ei sitte samalla rokoteta kaikkia riskiryhmiin kuuluvat ihmiset ja niiden perheet?Ja taitaa olla myöhästä näiden terveiden saada sitä rokotetta enää kun se heille joskus annetaan

*huoh*

Rokote ei suojaa 100%. Ja kun syöpäpotilaan läheiset rokotetaan, vältetään syöpäpotilaan mahdollista tartuntaa edelleen. Ja syöpäpotilaalle todellakin sikaflunssa on paljon paljon vaarallisempi, kuin perusterveelle (taikka jotain lievempää sairautta sairastavalle) henkilölle. Mikä siinä sit ärsyttää? Kun rokotteita ei riitä kaikille nythetisamantien, on joku järjestys laadittava.

Alkuperäinen kirjoittaja Meikkis:
Niin :O Meillä saa tänään ja huomenna terveet 6kk-36kk vanhat lapset.. Ja maanantaina alkaa 3-24vuotiaiden terveiden rokotukset. Elikkä ite meen piikille maanantaina.

Koskas yli 24veet rokotetaan ... :D?
höh missä näin? onko tartuntoja jo sielläpäin?
Itse oon pohjosesta, jossa tauti jo jyllää, ja rokotuksista en oo kuullu vielä mitää :((

Alkuperäinen kirjoittaja hömppä:
Miks tos listas ei puhuta mitää,et koska rokotetaan terveet 25-64 vuotiaat?Ku ton ikäset riskiryhmäläiset saa kyllä rokotteen,mut miks terveet on unohdettu?

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1746100

Heidät rokotetaan toiseksi viimeisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppä:
Miks tos listas ei puhuta mitää,et koska rokotetaan terveet 25-64 vuotiaat?Ku ton ikäset riskiryhmäläiset saa kyllä rokotteen,mut miks terveet on unohdettu?

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1746100

Heidät rokotetaan toiseksi viimeisenä.

mut eiks tos toiseks viimesenä oo "Terveet 3-24 vuoden ikäiset lapset ja nuoret sekä varusmiehet." eli ei yli 25v. terveet..

Yhteistyössä