Alkuperäinen kirjoittaja Martza:
mulla vasta eskarilainen toi esikoinen mutta... oon jo kauhuis miettinyt noita läksyjä... oon vetänyt iltapväkerhoa ala-astelaisille ja se läksyjen määrä on munmielestä ihan järkyttävää nykyään!!!! siis eikö vois tehdä jotain vetoomusta tm että rajansa kaikella....!!!!!? lasten pitäis kuitenkin saada olla lapsia ja leikkiä. muutenkin tuntuu että nykyään pitäis osata kaikki niin aikasin, typerää. ja tietokoneita vahdataan kouluis ja aina vaan aiemmin tulee kaikki kielet ym ym...
Miulla on tokaluokkalainen poika, jolle tulee kaikkina muina päivinä läksyjä paitsi perjantaisin - siis joko lukuläksyä tai matikkaa, joskus silloin tällöin molempia. Poika tekee läksyt heti koulusta tullessaan ja tykkää niistä.
Tietokoneella meillä poika on vain silloin tällöin, joskus käy Aku Ankan sivuilla tekemässä joitain pelejä, mutta aikasta harvoin.
Kertotaulua ( vitoseen asti) ovat opetelleet nyt syksyllä ja hyvin on poika sen oppinut.
Mutta siis olen Martzan kanssa samaa mieltä siitä, että jotkut kyllä kertovat lastensa tekevän läksyjä tunteja....
Se on miusta kyllä tosi hurjaa alakouluikäiselle lapselle!