Aktiivirahan omistajat!! (mastercard)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölömö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölömö

Vieras
Neuvokaa tyhmää..
Paljonko käytätte korttia? Isompiin ostoksiin vai jokapäiväiseen elämään?
Käykö esim cittarissa, prismassa jne.

Ja entäs korko? Onko mielestänne kohtuuton?
Saako kaikki ostokset maksaa erissä kun lasku tulee?

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Mä en käytä masteria kuin äärimmäisessä tarpeessa, ja jos käytän niin maksan kaikki kerralla sit kun lasku tulee eli ainakaan korkoon en osaa sanoa mitään kun en edes muista mitä se on.

Samaa mietin et vain hädässä kun tuntuu käyttö olevan aika kallista..
Mietin vaan jätänkö hätävaraksi vai lopetanko tilin.

Käytän tosi vähän mutta olen pitänyt varalla, se on kätevä siinäkin mielessä että voi nostaa käteisenä. Tosin se maksaa erikseen mut nostan satkun tms ja sillä on sitten pärjättävä. Tai joskus just ennen tilipäivää tankkaan auton sillä. Maksan sit heti kaikki pois, käytän ehkä 3-4 krt vuodessa mutta pidän siis hätävarana. Sen takia ei tarvi olla nälässä tms :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käytän tosi vähän mutta olen pitänyt varalla, se on kätevä siinäkin mielessä että voi nostaa käteisenä. Tosin se maksaa erikseen mut nostan satkun tms ja sillä on sitten pärjättävä. Tai joskus just ennen tilipäivää tankkaan auton sillä. Maksan sit heti kaikki pois, käytän ehkä 3-4 krt vuodessa mutta pidän siis hätävarana. Sen takia ei tarvi olla nälässä tms :(

Tämä ois mullakin pointtina, kuinka muuten käy yleisesti ottaen kaupoissa, huoltoasemilla jne...

Missä oot kortin hankkinut ?
Meillä aktiiviraha on Expertin eli ei käy kuin siellä, hyvä niin ;)

''Expertin'' aktiiviraha käy kyllä ihan missä tahansa muuallakin missä MasterCard käy. Voit jopa käydä nostamassa sillä käteistä automaatista -tai vaihtoehtoisesti lähettää tilinostohakemuksen luottokortin myöntäjälle joka siirtää rahat suoraan tilillesi.

Yhteistyössä