Akta Gracon

Olihan se kätevä, kun ei tarvinnut kuin laittaa kaukalo siihen alustaan, niin napsahti paikalleen ilman eri virityksiä. Alusta vei kuitenkin aika ison tilan takapenkiltä. Ja kaukalo oli minusta aikas painava kanniskella.

antsu
Oon ollut erittäin tyytyväinen!!! :)

Mutta eipä mulla muista turvakaukaloista oo kokemusta joten vaikea verrata mihinkään muuhun. Ainut mitä oon harmitellut että vie takapenkiltä paljon tilaan etupenkkiä kohti niin että meidän autossa apukuskin penkin täytyy olla vähän liian edessä.

Mun mielestä kaukalo oli liian leveä ja painava, eikä hyviä sivutörmäyssuojia. Pakko oli kuitenkin ottaa kun piti saada lantiovyöllä kiinnitettävä. Jouduttiin vaihtamaan jalusta kun siitä murtui talvella yksi vyötä pitävä läkkärä, meni takuuseen. Oli se kätevä kiinnittää mutta muuten en tykännyt.

Kiitos tämän hetkisistä kommenteista.

Tarkennan sen verran omaa sähläystäni että tarkasti ottaen merkki oli Akta Gracon AUTOBABY (ei babysafe) jalustalla. Menee jo merkkikohtaiset nimet sekaisin.......

Lisää kommentteja otetaan vastaan.

tupuna
Erittäin tyytyväisiä ollaan oltu. Kätevä, nopea kiinnittää ja oikein jämäkän oloinen kaukalo. 10++. =)
Ei vienyt meidän autossa kyllä sen enempää tilaa kuin muutkaan kaukalot. Autona meillä Volvo.. :D

Ei kokemusta, mutta jäi ostamatta Autoliiton sivuilta luetun testituloksien jälkeen. Päädyttiin sitten Maxi-Cosin cabriofixiin myös isofix kiinnitysmahdollisuuden vuoksi. Helppous ei meille ollut pääasia,vaan turvallisuus, jossa noiden kahden välillä testeissä oli huikea ero.

Yhteistyössä