Akta Graco Cosmic XTP

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja torvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

torvi

Vieras
Onko kellään ihanalla asennusohjetta saatavilla tuohon, jos voisi vaikka skannata tänne. Oma ohje kadonnut ja istuin pitäisi saada asennettua.

Tai onko linkkiä jos löytyy netistä? Yhden illan jo googlettelin mutta en löytänyt.

Mulla on ja tosiaankin asennusohjeen tarvitsee, on niin vaikea asentaa ettei onnistu ilman ohjetta. Selkä menosuuntaan olen aina liikkeessä käynyt laittamassa sen koska ohjeen kanssakin on vaikea saada kiristettyä tiukaksi.

En vaan pysty skannaamaan nyt :(

[QUOTE="vieras";22209132]Eikö se ole niin monessa testissä jo kelvottomaksi todettu, että ei paljon hyötyä ole ohjeestakaan.[/QUOTE]

juu testeissä joissa sitä ei ollu asennettu oikein ;)

hetki mie yritän tuolla haulla ettii, ku ite kyselin saman ohjeen perään täs kesällä :)

tämä kai oli se oikea linkki, mutta en saa kummallakaan koneella sitä auki. tyhjä sivu aukeaa vain. olen kokeillut exploreria, firefoxia ja chromea, mutta ei toimi :(

Sanallisesti on aika hakala auttaa mut yritetään. Eli käännä se alarauta taaksepäin ja käännä tietty istuin kasvot menosuuntaaan. Sitten vain pujotat auton oman turvavyön istuinpehmusteen takaa ja niiden punaisten klipsien välistä ja laitat kiinni. Kiristä turvavyö kunnolla. Kiinnitys on melkein samanlainen kuin gracon telakassa..

Yhteistyössä