Akseli kirpparilla kiva moka: 50 % alennus väärässä pöydässä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huom harmaana

Vieras
Käväisin eilen katsomassa pöytääni Akselissa, ja ihmettelin kun siihen oli ilmestynyt laput että kaikki tavara myydään puoleen hintaan. Aikamoinen kuhina siinä jo olikin muodostumassa. Kysyin asiaa henkilökunnalta ja he totesivat että joku oli soittanut juuri 15 minuuttia aiemmin ja pyytänyt että pöytään pistettäisiin 50 % alelappu. Onneksi tavaraa ei ollut ehtinyt vielä juurikaan mennä tuolla alella.

Tuli mieleen, että oliko joku löytänyt pöydällisen mieleisiä vaatteita ja ajatellut että kieroilee itselleen hyvät alet, vai mistä oikein oli kyse. Toki voi olla vaan mokakin tullut. Myyjä sanoi että nimenomaan oli pyydetty että se kyseinen pöytänumero ja hän oli pistänyt sen ylös.

Joten olkaapa tarkkoja, sillä henkilökunta ei näköjään sitä ole. Minusta puhelimitse ei saisi ottaa tuollaisia toimeksiantoja ollenkaan.

Kiva moka! Luulisi, että pelkällä pöydän numerolla ei voisi tuollaista puhelimitse tehdä, vaan henkilökunnan pitäisi kysyä myös myyjän nimi ja puhelinnumero tms., koska onhan ne varmaan heillä tiedossa.

Kiva moka! Luulisi, että pelkällä pöydän numerolla ei voisi tuollaista puhelimitse tehdä, vaan henkilökunnan pitäisi kysyä myös myyjän nimi ja puhelinnumero tms., koska onhan ne varmaan heillä tiedossa.

Minä ihmettelin että miten lepsua se puuha siellä oikein on. Jos tuollaistakaan ei tarkisteta.
No, enpä saanut sieltä mitään erittelyäkään myydyistä tavaroista, pelkän loppusumman. Muualla myydessä on saanut laput mukaan ja tarkistaa. En voi mitenkään tietää, että onko tavara eksynyt vääriin pöytiin vai myyty vai mitä sille on tapahtunut.

[QUOTE="hei";22547032]Meillä kirpputorilla laitetaan lapun lisäksi leimat niihin hintalappuihin mitkä ovat puoleen hintaan. Pelkkä lappu pöydässä ei riitä.[/QUOTE]

Kuulostaa pikkaisen fiksummalta toiminnalta. Itse ostin joistain pöydistä, joissa on tuo alelappu ja pelkkä ostajan sana tuntui riittävän kassalla.

Joo siellä menee tavara kaupaksi,mutta mäkään en tykännyt tosta että ei saanut lappuja,mitä oli myynyt. Mistä sitä voi tietää mitkä tuotteet menny? toiseksi se oli ihme juttu,että sitä -50% lappua ei saa itse viedä pöytään,vaan henkilökunta vie sen.

Mulla on ollut varma neljä kertaa pöytä Akselissa ja kyllä mä olen sen alelapun saanut itse viedä pöytään.. Ja puhelimella kun soitin, että voivatko laittaa -50% niin kysyivät kyllä nimen. Luulisin, että tässä on tapahtunut joku erehdys, ehkä on sanottu, että pöytää 178 alelappu ja kassamyyjä kuullut että pöytään 78, ihmisiähän hekin kuitenkin siellä ovat.
Ei pelkkä ostajan sana riitä, heillä on lista alennetuista pöydistä kassan vieressä.

Yhteistyössä