Äkkilähtö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aurinkoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aurinkoon

Vieras
Mies tänään yllätti mut ja alko puhumaan jos otettas äkkilähtö jonnekin talvilomaviikollamme. Yllätti siksi, että oltiin just syksyllä matkalla ja ei edes oo mikään etelänmatkaihminen, mutta nyt siis haluaisikin taas johonkin. Olin itsekin ajatellut salaa samaa asiaa, mutten uskaltanut ehdottaa. Kivaa!
Uskaltaisko odottaa ihan edelliseen iltaan ennen varausta vai pitäskö jo muutama päivä aikasemmin varailla...ei olla etelästä, mutta silloin on etelän talvilomat, onkohan mitään enää jäljellä...

onko teillä mahdollista siirtää lomaa vähemmän suositulle viikolle? jos ei niin kannattaa vaan soitella suoraan matkatoimistoihin ja kysellä viimehetken peruutuksia...
kyllä me yksi mamma miehineen jonnekin reissuun saadaan. ;)

äkkilähtöjä tai halvempia lähilähtöjä, mitä nimeä käytetäänkään, on erilaisia. itse en kyllä lasten kanssa enkä enää kyllä muutenkaan ottaisi mitään määrittelemätöntä majoitusta joka voi nakata minne vaan. Mutta monella firmalla voi siinä valita hotellinkin.
itse ei nyt varsinaisia äkkilähtöjä ole harrastettu mutta ihan viime tippaan on joskus kytätty jotakin halpoja lentoja ja sitten äkkiä netin kautta varattu hotelli.
Jos ei kohteesta väliä eikä tarkasta lähtöpäivästä, niin mikäs siinä, mutta muuten voi olla onnenkauppaa ja ne koulujen talvilomaviikot on aika epävarma tapaus luottaa että saisi jotakin

Yhteistyössä