äkkilähtö halvalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaukokaipuu äkkilähtö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaukokaipuu äkkilähtö

Vieras
Tekisi mieleni lapsen kanssa vapun tienoilla lähteä jonnekin missä lämmintä ja pois tästä arjesta, mikä on yksinhuoltajalla aika rankkaa.
Raha tekee tiukkaa, vaikka töissä siis käyn onko tosiaan näin että en saa lapsialennusta lapsesta jos olen vain minä yksin aikuinen hänen kanssa? Onpa reilua!
Onko näistä mitään poikkeuksia? Äkkilähtö?
Minne suosittelette viikon lomalle huhti-toukokuun vaihteessa? Lapsi on kohta 5 vuotta.

no sicilia toi on viel off season hinnat ja hotellithalvemmat napsu äkkilähdöistä sai muutama vuos sitten koko viikon lentoineen hintaan 180e.

tohon lapsi juttuun en osaa vastaa oma vast 2v ja menee sylis ja ilmasiks. mut mielenkiinnolla itekkin jään kuuntelemaan.

Olemme olleet tuohon aikaa Turkin Antalyassa ja Kreikan Rodoksella, ihan kivat ilmat.

Joillakin saa yksi aikuinen ja yksi lapsi, lapsi 25% alennuksen. Toki äkkilähdöt ihan hyviä.

Alanyassa ja Sidessä olen joskus käynyt ,,,Italiassa en koskaan. Mitenkähän siellä tuo sää?
Millä matkatoimistoilla teidän mielestä parhaat lapsialennukset, tai onko niitä edes yksin matkustavalle? Siis yksin lapsen kanssa? Muuten ainoa toivoni on puoli-ilmainen äkkilähtö, oisko liian hurjaa lapsen kanssa?

Tuohon aikaan ehdottomasti"etelämmäksi". Esim Kreeta, Kypros. Rodos kyllä iso kohde ja on jo toimintaa tuohon aikaan. Monet kohteet vasta aloittelee kautta. Ja sellaisiin vähemmän matkoja/vähemmän jää äkkilähtöjä myyntiin. Italuan kohteet(en ole katsonut edes onko kesäksi mitä) ei ehkä niin lapsiperhekohteita.

onko kenelläkään huonoja kokemuksia äkkilähdöistä, itse olen aina varannut matkani yli puoli vuotta etukäteen, joskus ennen, nyt ei vaan ole rahaa. Onko niin että uskallan lapsen kanssa ottaa äkkilähdön.

Alkuperäinen kirjoittaja kaukokaipuu äkkilähtö;30737955:
Alanyassa ja Sidessä olen joskus käynyt ,,,Italiassa en koskaan. Mitenkähän siellä tuo sää?
Millä matkatoimistoilla teidän mielestä parhaat lapsialennukset, tai onko niitä edes yksin matkustavalle? Siis yksin lapsen kanssa? Muuten ainoa toivoni on puoli-ilmainen äkkilähtö, oisko liian hurjaa lapsen kanssa?

joulu tammikuussa oli noin 15 astetta et veikkailisin toukokuussa olevan 25 menneitten vuosien säät löytääkin netistä.

siis roomassa oli. ciciliassa lämpimäpää toinen minne pakko joskus mennä on portugalin azorit.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kaukokaipuu äkkilähtö;30738319:
onko kenelläkään huonoja kokemuksia äkkilähdöistä, itse olen aina varannut matkani yli puoli vuotta etukäteen, joskus ennen, nyt ei vaan ole rahaa. Onko niin että uskallan lapsen kanssa ottaa äkkilähdön.

helposti äkkilähtö onnistuu jos ei oo stressaavaa sorttia ja sun ei tarvii ottaa ees lasten kärryi messiin. vaatteet ja skidin vaatteet nojoo ja kaikki naisten välineet mut ei liikaa paikanpäälläkin on roinaa :) tietty rokotukset jos tarvetta on passit saa nopeesti nykyään ja matkavakuutukset joten halipatsuippa ja lentokoneeseen mars mars tämä on lääkärin määräys :)

sun sisin on luxusta ei sillä oo välii onko lakanat yhden vai 5 tähden meri tyrskyää vuorille voi ittekseen kiipeillä syödä kaupan tuoresämpylöitä ja juomaa puiston penkillä.

siciliassa juna matka 60 kilsaa oli jotain 2,5 euroo. Messinaa kannattaa välttää se on cruisreille tarkotettu mesta jossa joutuu makssaa 5 euroa että saa ruokailu välineet pöytään. taor minan vuoristo kaupunki on just makee. sano terkut roayl restaurantin mies parille siis jos meet syömään raflaan naxoxsissa tiiäkkö kahelle alku palat alku juomat pääruuat jälkkärit oli 40e.

siihen loppuun ois viel saanu ryystellä loppujuomii vaik kuin paljon.

kato lapsi ihmeissään ja kyselee kun kalliolla kiipeilette ne on "loivia" ja muuta siellä yhen kallion päällä olikin vanha talo ja pikku metsä puutarha ympärillä mut kun tarpeeks korkealle kiipes ni sen huomas. ei toki kannata yöllä lähtee niinku mä kreikassa ei missään ketään ihan yksin sit ympäriltä alkaaa kuuluu murinaa ja haukuntaa tunsin kuinka lauma villi koiria oli lähellä onneks huomasin ison karahkan otin sen käteeni ja varovaisesti lähin kävelee taakse päin sydän pamppaillen vasemmalta ja oikeelta kuului lähestyvän sillon olin tulkee tulkee suatana se oli pottumaista ootella koska iskee kuumotti pikkasen siellä keskellä.

noh pääsin valaistuun tunneliin jonkin aikaa kesti et säikähdin koiran haukuntaa :)

5vko on kaukana äkkilähdöstä.

sun sisin on luxusta ei sillä oo välii onko lakanat yhden vai 5 tähden meri tyrskyää vuorille voi ittekseen kiipeillä syödä kaupan tuoresämpylöitä ja juomaa puiston penkillä.

siciliassa juna matka 60 kilsaa oli jotain 2,5 euroo. Messinaa kannattaa välttää se on cruisreille tarkotettu mesta jossa joutuu makssaa 5 euroa että saa ruokailu välineet pöytään. taor minan vuoristo kaupunki on just makee. sano terkut roayl restaurantin mies parille siis jos meet syömään raflaan naxoxsissa tiiäkkö kahelle alku palat alku juomat pääruuat jälkkärit oli 40e.

siihen loppuun ois viel saanu ryystellä loppujuomii vaik kuin paljon.
Tarkoitat ilmeisesti Sisiliaa?

No kuka noista 9mmm:n kirjoituksista mitään selvää saa.. Ei noita jaksa edes lukea, tajunnanvirtaa.
Eihän siinä äkkilähdössä muuta eroa kun se ettet välttämättä tiedä hotellua mihin menet. Se kai se ihan halvin v.ehto. Mutta pääseehän sitä alennettuun hintaan johonkin tiettyyn hotelliinkin.

Yhteistyössä