äkkilähdöllä kesällä lapsen kanssa jonnekin ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bandalai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2006 klo 22:22 Bandalai kirjoitti:
välimeren tuntumaan! Onko kokemuksia? Parhaat hotellit varmaan on jo varattu. Ajattelimme, että edullisemmin saisi tuollaisella nopealla lähdöllä... :)

joskus on isojakin summia säästetty kun on ostettu matka ihan lähellä lähtöä, Mutta neuvoisin varaamaan matkan jossa on hotelli nimetty ja tiedät minne oikeasti menet. Matkajokerit ja määrittelemättömät majoitukset voi joskus hyvällä onnella olla ihan hyviä mutta olen muutakin kuullut, esim sijainti ei hyvä, kulkuyhteydet tai vaikka kadun meluisa puoli tms.
Eli lapsen kanssa en lähtisi ihan sokkona minnekään vaan haluaisin tarkkaan tietää mitä saan.
jos vaikka parhaat hotellit olisi menneet, niin ota toiseksi paras sitten, suosittelen

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 15:31 äiti 40plusplus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2006 klo 22:22 Bandalai kirjoitti:
välimeren tuntumaan! Onko kokemuksia? Parhaat hotellit varmaan on jo varattu. Ajattelimme, että edullisemmin saisi tuollaisella nopealla lähdöllä... :)

joskus on isojakin summia säästetty kun on ostettu matka ihan lähellä lähtöä, Mutta neuvoisin varaamaan matkan jossa on hotelli nimetty ja tiedät minne oikeasti menet. Matkajokerit ja määrittelemättömät majoitukset voi joskus hyvällä onnella olla ihan hyviä mutta olen muutakin kuullut, esim sijainti ei hyvä, kulkuyhteydet tai vaikka kadun meluisa puoli tms.
Eli lapsen kanssa en lähtisi ihan sokkona minnekään vaan haluaisin tarkkaan tietää mitä saan.
jos vaikka parhaat hotellit olisi menneet, niin ota toiseksi paras sitten, suosittelen

Matkajokerihotellit ollaankin jättämässä suosiolla vaihtoehdoista pois. Päämäärän hotelli on pakko tietää. Laskeskelin, että vähintään tuhat euroa säästäisi kun äkkilähdöllä lähtisi, ja se on paljon se!!!

Mä oon ollut yksin monta kertaa äkkilähdöillä ja säästänyt tosi paljon. Hotellit ovat olleet kohtalaisia, tosin vaatimattomin palveluin. Kaikissa olisin voinut olla myös lapsen kanssa.

Yhteistyössä