ajopäiväkirja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ajelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:

Joo voin toki tehdä sen vaikka wordilla, mutta nyt tarttisin sellasen perusmallisen, sinikantisen kirjan. Eli saako niitä jostain ilmaiseksi, ja mistä?

Työnantajalta, jos sellaista vaatii.

No ei välttämättä.

Jos työnantaja vaatii ajapäiväkirjankäyttöä/täyttöä silloin hänen se kuuluu hommata.

Olen itse ihastunut paikanna.fi :n paikannuspalveluun, josta saa myös tuon ajopäiväkirjan ulos helposti. Itse en ole mikään tietokone nero, mutta osaan silti käyttää tuota heidän paikannusjärjestelmää ja tulostaa nuo ajopäiväkirjat ihan hetkessä. Käykää katsomassa: www.paikanna.fi

SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI!

Alkuperäinen kirjoittaja Tämä on helppo;23180390:
Olen itse ihastunut paikanna.fi :n paikannuspalveluun, josta saa myös tuon ajopäiväkirjan ulos helposti. Itse en ole mikään tietokone nero, mutta osaan silti käyttää tuota heidän paikannusjärjestelmää ja tulostaa nuo ajopäiväkirjat ihan hetkessä. Käykää katsomassa: Paikanna.fi - Automaattinen ajopäiväkirja

SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI!

300 euro + 20 euroa kuussa. Kuulostaa ehdottomasti HYVÄLTÄ!

Paikanna.fi on vähintäänkin epäilyttävä koska sivuilta ei edes löydy yrityksen tietoja!? Kuka tällaiselta mitään uskaltaa ostaa kun ei itse kehtaa edes y-tunnus ja firman tietoja ilmoittaa!

Taitaa gps paikannin "yhtiöllä" olla hiukan heikohko markkinointi budjetti kun he ovat kaikissa "automaattinen ajopäiväkirja keskusteluissa" käyneet 16.1 mainostamassa tuotteitaan!!!!

iPhonelle on nyt julkaistu uusi palvelu / sovellus Tuunix ajopäiväkirja joka on nykyaikainen ja helppokäyttöinen tapa kirjata työajot ja päivärahat. Lopputuloksena saat kuukausittaisen raportin (ajopäiväkirjan) verottajan mallin mukaisesti jossa on kilometrit ja eurot eriteltynä.

Sovelluksen suunnittelussa on otettu huomioon kirjaamisen helppous, muuten kilometrit jää kirjaamatta ja jälkikäteen muistellessa tiedot menee varmasti väärin.

http://ajopaivakirja.tuunix.fi

Sivuilla linkki Android ja iOS-sovelluksiin. Ensimmäinen kuukausi on ilmainen ja rekisteröityminen on todella nopeaa ja helppoa. Toimii myös nettiselaimella.

Yhteistyössä