A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Joo voin toki tehdä sen vaikka wordilla, mutta nyt tarttisin sellasen perusmallisen, sinikantisen kirjan. Eli saako niitä jostain ilmaiseksi, ja mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Joo voin toki tehdä sen vaikka wordilla, mutta nyt tarttisin sellasen perusmallisen, sinikantisen kirjan. Eli saako niitä jostain ilmaiseksi, ja mistä?
Työnantajalta, jos sellaista vaatii.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Työnantajalta, jos sellaista vaatii.
No ei välttämättä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tämä on helppo;23180390:Olen itse ihastunut paikanna.fi :n paikannuspalveluun, josta saa myös tuon ajopäiväkirjan ulos helposti. Itse en ole mikään tietokone nero, mutta osaan silti käyttää tuota heidän paikannusjärjestelmää ja tulostaa nuo ajopäiväkirjat ihan hetkessä. Käykää katsomassa: Paikanna.fi - Automaattinen ajopäiväkirja
SUOSITTELEN EHDOTTOMASTI!