Ajokortissa ehto kohdassa

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
numero 103(1)..
Mitä se tarkoittaa?

Joku aika sitten sain uuden ajokortin kun mentiin naimisiin ja sukunimi vaihtui. En muista että vanhassa olisi tuota ollut. Mitä tarkoittaa vai liittyykö siihen että minulla on ennen ollut eri sukunimi vai mitä? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Merkintä et on kaksoiskappale, eli kertoo siitä just et oot tilannut uudella nimellä uuden kortin..

Tänks, Vaivas pirusti ku aattelin et mitä ihmeen ehtoja ne on minulle laittanu :D

:D Sattumalta tiesin, kun mietin samaa jokunen vuosi sitten :)

Merkintä et on kaksoiskappale, eli kertoo siitä just et oot tilannut uudella nimellä uuden kortin..

Tänks, Vaivas pirusti ku aattelin et mitä ihmeen ehtoja ne on minulle laittanu :D

Voi vitja sie oot enkeli... Mie pohdin sitä samaa kun nimen muutin ja sitten ilmesty korttiin tollanen... Ja mun siskon mies sano et merkkais silmälaseja ja ihmettelin kun ei mulla edellisessä sitä ollunna...
Nytpä selvis sekin, Tänks :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

Voi vitja sie oot enkeli... Mie pohdin sitä samaa kun nimen muutin ja sitten ilmesty korttiin tollanen... Ja mun siskon mies sano et merkkais silmälaseja ja ihmettelin kun ei mulla edellisessä sitä ollunna...
Nytpä selvis sekin, Tänks :hug:

Ole hyvä sullekin, onks sulla edes silmälaseja :o

Yhteistyössä