Ajoittainen kipu sektioarven tienoilla - Kiinnikkeitäkö vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viikate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viikate

Aktiivinen jäsen
19.08.2011
4 072
2
38
Rv 34+4, kolmas raskaus. Toinen lapsi syntyi sektiolla. Viime aikoina on n. parina yönä viikossa ollut kovaakin kipua aivan alavatsalla sektioarven tuntumassa, kipu on niin kova että herään siihen ja kestää muutaman minuutin kunnes loppuu. Olen hengessäni ajatellut, johtuuko mahdollisesti kiinnikkeistä... Onko vastaavaa ollut muilla?

Sektiosta on 3,5 vuotta. Neuvolassa juttelin asiasta eilen, kiinnikkeitä terkkakin arveli syyksi. Sillä täällä kyselen, jos jollakulla muulla on kiinnikkeistä johtuvat kivut tuntuneet samanlaisina :)

[QUOTE="Tiitu";25189771]miula myös ajoittaista kovaa kipua arven vieressä, viime yönä olin jo varma että umpparini on räjähtämässä..! ja hätäsektiostani on kolme vuotta[/QUOTE]
Huojentavaa tietää, jos tällaista tuntemusta on jollakulla muullakin... Se on todellakin kova kipu : /

Mulla on välillä kuukautisten aikana. Ei mitään järkyttävää kipua, mutta sellaista vihlontaa ja epämääräistä kivun kaltaista jännää tunnetta. Ja juuri siinä arven kohdalla tai pikkasen sen alapuolella. Samassa kohtaa arpi on aavistuksen leveämpi kuin muulta kohtaa. Mulla sektiosta kohta 2 vuotta.

Yhteistyössä