ajoissa liikkeellä tän asian suhteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sitruuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sitruuna

Vieras
Jos tänä vuonna olis ajois liikkeellä vuokra mökin suhteen eli osaisko joku kertoa hyviä paikkoja varsinais-suomessa mistä sais vuokrattua mökin juhannukseksi? mielellään sellasta rauhallista paikkaa eikä mitään turistirysää missä vaan porukka örveltää ihan sikana.Ja mitä sellaset jussina kustantaa jos aattelis et aatton menis ja juhannuspäivänä lähtis pois tai mahd. su 21.6.
Ois kerranki kiva ottaa mökki ite ku yleensä ollaan jonkun kutsumana jossain ni olis mukava jos vois ite pyytää tänä vuonna vieraita.Tod.näk.meitä olis 2-5 joista yks on lapsi ni sen mukaan sit kattottais mökin paikkaa ja varustusta.Mitään "hienouksia" ei tarvis olla mut sellanen et viihtyy.

joo en kai jos tolleen aattelee mutta kun ei olla koskaan ite vuokrattu mistään ni vaikee ihan tost noin vaa ruveta soittaan et vuokraisin mökin jussiks.senpä takia mä täällä kyselen et jos joku voi suositella jostain päin missä ite ollu ja todennu hyväks.Ei osteta/vuokrata sikaa säkissä.

Mun mielestä oot just sopivaan aikaan. Mä just eilen varasin juhannukseksi, 550e. Halvempia ja kalliimpiakin oli. Suomen saaristovaraus on yks, lomarengas toinen mut nettimökki osoittautu mun mielestä hinta/laatusuhteeltaan parhaaksi. Monessa toki saattaa olla se että on vuokrattava koko viikko. Meillä toi on to-su.

Lomarenkaan kautta ollaan löydetty kavereiden kanssa kivoja mökkejä. Ne on siis yksityisten omistamia ja ainakin ne missä ollaan oltu, ei ole missään mökkikylässä vaan omassa rauhassa.
Voin suositella paria jos laitat yv:tä. Tosin ne eivät ole Varsinais-Suomessa vaan Pirkanmaalla.

Eewok mistä ite vuokrasit oliko se just toi nettimökki? mut kyllä sen mökin täytys olla Varsinais-Suomessa ettei tulis tota matkaa kauheesti ku sit puolet ajast menee matkoihin ja kuitenki tarkotus ois vaan ottaa lunkisti.Mut kiitti :) näistä ehdotuksista rupeen niitä tutkimaan jahka kerkiän.

Yhteistyössä