Ajoin sit elämäni ensimmäisen kolarin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja d u m b o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

d u m b o

Aktiivinen jäsen
14.09.2005
4 939
0
36
Kortti on ollut 13 vuotta, joten kaipa se oli aikakin.

Meil on yksi auto seissut pihalla jo vuoden päivät. yhtään en katsonut, et mies oli liikuttanut autoa useamman metrin. Tuttuun tapaan perruuttelin pihalla ja törmäsin autoon :ashamed: Onneksi vanhoissa autoissa on kunnon puskurit eikä tömäystä suurempaa vahinkoa sattunut. mutta missäs muullakaan niitä turhia kolareita sattuukaan, kuin tutulla tiellä tai omalla pihalla :D

Minä peruutin kerran roskalavan kulmaan- sitä oli siirretty päivän aikana eri paikkaan... eli muistini mukaan vaan pöröttelin :laugh:

ja toissa kesänä peruutin anopin pyörän yli- meni ihan plittanaksi koko mankeli :laugh: :laugh:

Että älä ole häpeissäsi kovin paljon :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Minä peruutin kerran roskalavan kulmaan- sitä oli siirretty päivän aikana eri paikkaan... eli muistini mukaan vaan pöröttelin :laugh:

ja toissa kesänä peruutin anopin pyörän yli- meni ihan plittanaksi koko mankeli :laugh: :laugh:

Että älä ole häpeissäsi kovin paljon :hug:

Kiva kuulla etten ole ainut, joka luottaa maailman pysyvän ennalleen, kun vähän aikaa on poissa.

No meijän porukat kolhi autojaan yks kesä iha kunnolla..
Eka oli äiti ottanu ja vahingos peruuttanu isän auton keulaan, no isä oli tietty huutanu et kuka hemmetti sulle on kortin antanu, ku tolleen ajelet, et kato yhtään..
No, myöhemmin, oisko ollu jopa sama päivä, isä lähti äitin autolla ajaa, ja peruutti omaan autoonsa..
Ei ollut äiti viittiny kysellä et kukas sen kortin sulle on antanu..

Mä kävin tossa jokunen vuosi sitten Malmin sairaalassa ottamassa kaks kertaa päivässä antibioottia suoraan suoneen tipan kautta. Ajelin sinne tietty itte omalla autolla. Menomatkalla yhdessä risteyksessä josta oon menny miljoona kertaa, katsoin tuleeko vasemmalta mut en huomannu kattoo tuleeko oikeelta ketään (kolmion takaa siis tulin) ja menin vaan, ei onneks sieltä oikeelta tullut ketään. Kotipihaan kun pääsin parkkiin töräytin suoraan aitaan... Sitten kun sain sitä samaa antibioottia tabuina, luin niistä ohjeista ettei saa missään tapauksessa ajaa autoa... :whistle:

Yhteistyössä