Ajoin 4 v:n kanssa 6 km:n pyörälenkin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylpeä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ylpeä äiti

Vieras
Pitää tulla hehkuttamaan, miten ylpeä olen pienestä ja reippaasta pojastani, joka oppi ajamaan viime kesänä 3 vuotiaana pyörällä ilman apupyöriä. Hän on kovasti innostunut pyöräilemään ja saa laiskan äidinkin liikkeelle jokapäiväisillä vaatimuksillaan käydä pyörälenkillä. Eilen siis teimme 6 km:n lenkin.

Löytyykö täältä muita yhtä innokkaita pieniä pyöräilijöitä?

Kiva! :)

Täällä kans innokkaita pyöräilijöitä 2kpl.

Vanhempi jaksaa ajella jo kaupunkiin ja takaisin ja matkaa kertyy sellaiset 16km.

Nuorempi oppi ajamaan siskonsa vanhalla pyörällä tuossa vähän reilut puolitoista vuotiaana ja nyt vauhti on jo niin kova että minua lähinnä hirvittää. Täysillä on aina pakko mennä ja alamäessähän ei jarruteta! :D
Sellaiset 6km jaksaa hänkin ajella. Ja ikää on nyt 2v9kk.

joo on :)
Jo 3v päiväkotimatkat meni pyörällä 2km suuntaansa , helpotti mua sillä pääsin siitä jatkamaan suoraan pyörällä töihin.
Viimekesänä 5vuotiaana tai olla pisin lenkki 12km . Ensin 6km rannalle picnic ja uinti ja sit takaisin kotiin.
Nyt vetää maastossa niin etten perässä pysy :)

Meillä kans 3veenä meni 2*3,5kilsaa tauolla, silloin ajeli apupyörillä. Tänä keväänä on vasta kerran ajettu 10km lenkki (nyt täytti just 6vee).

Kunnon huollettu pyörä auttaa kummasti tässä. Silloinhan kilsat menee ihan leikiten. Kannattaa siis huoltaa ja rasvata se lastenpyöräkin. Munkin täytyy vielä viilata tuota uutta pyörää, koska epäilen että renkaat on kiristetty liikaa (takarengas ei rullaa tarpeeksi hyvin)

Meidän tyttö polki 4v:na jo tosi reippaasti 5-6km lenkkejä, vaikka oli tuolloin vielä apupyörät käytössä (raskaampi siis polkea). Ja nyt 5,5 vuotiaana polkenut ilman apupyöriä 20'' pyörällä jo yli 10km:n lenkkejä, koko ajan pitenee matka.

Just eilen 4 ja puol vee ajo 2x9km, toki oli tauko perillä ja menomatkalla juomatauko. On ajeltu aika paljon, ja liikennesääntöjä on tullu ohessa opeteltua. Hyviä pyöräilyjä teille kaikille!

Yhteistyössä