Ajeletteko miehet oman alapäänne?

Ku tästä naisten alapään siistimisestä on tullu jo niinkun asiaan kuuluvaa; niin miten on Herrat: kuinka siisti se oma alapäänne on?? =)

Meillä mies ainaki siistii karvansa, mie ku en tykkää karvoista suussa ja hampaiden välissä. :kieh:
 
Dude-76
Mä ajelen vaan pallit. Mulla on komeet karvat. En mikää apina mutta sillee kivasti mahassa ja rinnoissa joten en aja alakarvoja pois koska se näyttäs hassulle. Mutta niin, palleista ajan.
 
m27
Pallit ja hepin varsi tulee sheivattua paljaaksi, samoin myös persvako. Muutenkin siistin alapään karvat lyhyemmiksi, ettei rehota ihan valtoimenaan. Olo on mukavampi kun ei hiosta ja ainakin omasta mielestäni se näyttää myös paremmalta kuin siistimätön.
 
Metsän neito
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 15:00 Dude-76 kirjoitti:
Mä ajelen vaan pallit. Mulla on komeet karvat. En mikää apina mutta sillee kivasti mahassa ja rinnoissa joten en aja alakarvoja pois koska se näyttäs hassulle. Mutta niin, palleista ajan.
No hyvä ettet muuta aja. :D Karvaanen mies on hot! :p
 
Metsän neito
No voi höh.Mä en kyllä saa munaa nii syvälle suuhun että karvat haittaas ja palleja nuoleskelles ei paljo karvat haittaa.Ja karvaton rintakehä...örk.Eihän se oo mies eikä mikää jossei karvoja oo!! :eek:
 
Metsän neito
No on teidän miehillä lyhyet hepit...no ei vaineskaa...taisit lukia vähä huonosti...ja mua ei karvat haittaa.Ne tekee miehestä miehekkään.mä mistää posliinipojista piittaa.ja se on hassun näköstä jos on oikeen roikkopallit,karvat ees vähä peittää sitä roikkuvuutta. :D
 
Höpö-höpö
Ei pidä paikkaansa et ois epämiehekästä siistiä karvoitustaan! Oma mies on karvainen alfauros (rinta- ja käsikarvoja ihana hiplata), mutta kun siistii ainoastaan pallit ja hepin karvattomaksi, näky on jumalaisen kiihottava, kun kalu on juhlakunnossa. Karvoitusta täytyy siis siistiä, mutta myös jättää, se on sexyä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 16:20 äityli kirjoitti:
Kyl mä purskahtaisin nauruun jos vastaan tulis mies joka on ajellu karvansa alapäästä ja kainaloista... aika neitejä ovat! :laugh Kyllä miehen täytyy näyttää ja tuntua mieheltä!! :p
Aijjaa ja karvat on kivoja suussa? :x Ei näytä sen miehekkäämmältä vaikka olisi karvoja. :whistle:
 
Kyllä miehellä pitäisi hieman ainakin olla jotain karvoitusta, eihän sitä muuten mieheksi tunnistaiskaan ;)

Ainakin johdatusviiva on niin seksikäs ja mielestäni muuallakin saa olla sopivasti. Runsaista rintakarvoista en itse ole vielä syttynyt, mutta kyllä siellä alapäässäkin saa olla jotain... perus siistiminen on tosin hyväksi :) Musta on kyllä vähän outoa, jos mies ajelee kainalokarvat *friikki* :whistle: <br><br>
 
Horny Man
Aika ajoin siistin alapääni, suihinotto tuntuu mukavammalta, eikä puoliskon suuhun mene niin paljoa ylimääräisiä karvoja. Lisäksi näytän visuaalisesti hieman isommaltakin vähemmällä karvoituksella ;)
 

Yhteistyössä