Tarkottaen...? eli oletko niin nuori että olet vielä karvaton, vai onko luonnollisesti sitten suuse.ksin kestävä karvoitus?Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 00:55 HraHuu kirjoitti:Siisti on aina siisti..
Voi kun kivaa on varmaankin iki onnellinen, täs ihan kateudesta vihertyyAlkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 09:53 jep jep kirjoitti:tai oikeestaan minä sen ajelen useemmiten
No hyvä ettet muuta aja. Karvaanen mies on hot!Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2007 klo 15:00 Dude-76 kirjoitti:Mä ajelen vaan pallit. Mulla on komeet karvat. En mikää apina mutta sillee kivasti mahassa ja rinnoissa joten en aja alakarvoja pois koska se näyttäs hassulle. Mutta niin, palleista ajan.
hyvä että jollain on hauskaaAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 16:23 likeSS kirjoitti:Hitto te ootte hauskoja
Aijjaa ja karvat on kivoja suussa? :x Ei näytä sen miehekkäämmältä vaikka olisi karvoja.Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 16:20 äityli kirjoitti:Kyl mä purskahtaisin nauruun jos vastaan tulis mies joka on ajellu karvansa alapäästä ja kainaloista... aika neitejä ovat! :laugh Kyllä miehen täytyy näyttää ja tuntua mieheltä!!