V
vieras
Vieras
Mun mies ajelee.. pallit on ihanat kun niissä ei ole karvan karvaa ja muutenkin pidän kun alapää on siistitty, en tarkoita posliinia (miehellä)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:No ei todellakaan. Mä tykkään karvoista siellä.[/quote
Mut eikö sua haittaa yhtään kun ne on suussa? Vai ettekö harrasta suuseksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:No ei todellakaan. Mä tykkään karvoista siellä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minÄ:munpa mies ajeleekin aina MUN karvat alapäästä. Onko muilla tämmösiä miehiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Tietenkin ajeleee, eiks teidän miehet ajele? Mä en pane jos ei oo ajeltu..
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:No ei todellakaan. Mä tykkään karvoista siellä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:No ei todellakaan. Mä tykkään karvoista siellä.[/quote
Mut eikö sua haittaa yhtään kun ne on suussa? Vai ettekö harrasta suuseksiä?
Aina toi sama kysymys. Meitä ei ainakaan haittaa! Loppujen lopuksi se karva löytyy suusta äärimmäisen harvoin. Ja toisekseen, siellä kuuluukin olla karvoja, joten mikäs maailmanloppu se on, jos joskus karvan saa onkia suustaan?![]()