Ajatuksistanne :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Caro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Caro

Vieras
Heips tyttäret :)

Kertokaa mulle, minkälaisia ajatuksia teillä on liittyen ensimmäisen lapsen odotukseen, saamiseen ja sen mukanaan tuomiin elämänmuutoksiin. Pelottaako teitä? Jännittääkä teitä? Oletteko onnesta sykkyrällä? Kiitos =]...

Ei todellakaan pelota, kaikki on valmiina. Taloudellinen tilanne on hyvä, on uusi talo, meillä menee miehen kanssa hyvin keskenään ja olen sen verran iäkäs ensiyrittäjä, että olen tietyllä tavalla paikkani löytänyt tästä maailmasta ja sen verran varma itsestäni, että nyt juuri on aika tälle asialle.

Ainut asia mikä pelottaa on, että mitä jos emme pystykkään saamaan vauvaa. Ja tämä asia pelottaa toden teolla.

Mua pelottaa ainakin ihan kaikki! Nyt kun ei vielä ole raskaana, suurin pelko on se ettei voi tulla raskaaksi. Sitten mua pelottaa odotusajan vaivat ja synnytys. Sitten pelottaa se, kuinka vauvan kanssa jaksaa jos sillä ois vaikka koliikki. Se pelottaa, miten jaksaa hoitaa parisuhdetta samalla kun vauvaa. Pelottaa, että elämä muuttuu lopullisesti.

Mutta tietysti nää kaikki pelot on valmis kohtaamaan, ja uskon, että se lapsi ois suurin mahdollinen onni mikä elämässä ihmiselle suodaan.

Mukava kuulla ajatuksistanne, kiitos. Itse yhdyn jälkimmäiseen puheenvuoroon =]. Hyvin monet asiat tosiaan askarruttaa, mutta onneksi ihan kaikki ei rymähdä kerralla niskaan :)

Yhteistyössä