pikaisesti taasen.
täältäkin on paljon lähtenyt ajatuksia saanan ja amildan perheille, en vaan saanut aikaiseksi vastata mailiin kun kokoajan muka jotain hässäkkää..
mä en kestä kohta mun ärsytystä.. tietyt ihmiset vaan nyppii nyppimistään, äh! mutta ei siitä sen enempää...
rousa, puppe osaa siis yhtäpaljon ottaa askelia ku pikkis! vau!

pikkis on ollu aina hitaanpuolen kulkija ja miettinyt sata kertaa ennenkuin tekee jotain, niin nyt siitä on tullut vähän uhkarohkea.. seisoo töröttää tosiaan ilman tukea pitkiäkin aikoja ja hyppii sohvalla... siis irrottaa kädet ja meinaa lähteä kävelemään! ei todellakaan oo pikkiksen tyylistä pomppia sohvilla mutta kai siitä nyt kuoriutui normitutkivalapsi joka kokeilee kaikkea hullunkurista

mitään kieltoja ei ota kuullakseen vaan nauraa ja "juoksee" kiljuen karkuun ja tekee siitä leikin.. vaikka ei äitiä tai isiä naurattais/hymyilyttäis yhtään niin pikkistä sitten senkin edestä.. hurja vekara!
miten teijän muiden muksut suuttuu?!
ku meillä napero on muuten suht rauhallinen ja sit jos suuttuu niin koko maailma kuulee sen... karjuu niin kovaa eikä kuuntele mitään ja makaa lattialla ja potkii ja lyö käsiään lattiaan... eli muistuttaa tyylii uhmaikästen kohtausta, kaikki menee hyvin kun se on samaa mieltä mut sit jos ei niin...sen tietää koko kylä siinä vaiheessa..
en käsitä miten pienestä ihmisestä voi lähteä niin tajuttoman vahva tahto! vauvana oli vähä samanlainen mutta ei sillon osannu kiukuta niin pitkään ja näyttävästi..
no nyt mies tekee iltapalaa ja mä lähen kohta suihkn.
pikkis kävi tänään ylihienosti nukkumaan, alle 5min!

luksusta! piiiiiitkästä aikaa se kävi niin helposti että
imetysliiveistä, mä tilasin netistä jostain.. noi h&m:n liivit ei mahtuis mitenkään päin.. ja pari kuppikokoa tissit kasvoi ja vieläkään ei oo palautunut... en raaskis lähtä ostelee uusia liivejä kalliilla niin imetysliivit on edelleen käytössä.. :/
miten jb:n pikkuämmät, onko irkku keksiny uusimpia tempauksia?!
nyt täytyy päästää mies koneelle...
Mi-iu