Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmmm... On mullakin tullut mieleen joskus tollaset ajatukset. Samoin mitä, jos joku läheinen kuolee. Mutta onneks mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.
Tää on oikeesti kamalaa, rintaa puristaa....
Sit jokunen yö näin, että kaksi läheistäni kuoli, toinen oli ystäväni toinen appiukko,
Mulla on käynyt mielessä että pitäs lapsille kirjottaa kirjeet ja miehelle kanssa, mistä nää omat kuoleman ajatukset johtuu???
Pelottaa jo mennä nukkumaan, entä jos en enää herääkkään????
kuulostaa siltä että sulla on nyt pakkoajatuksia ja ahdistuneisuutta. Rauhotu nyt hyvä ystävä :/
Mitä mä olen kuullut ei ihminen sillä lailla aavista kuolemaansa, vaan paremminkin vaistomaisesti tulee toimineeksi jotenkin erilailla ennen kuolemaansa, ei niin että sen tekisi tarkoituksella. Sitten omaiset huomaa/on huomaavinaan jälkeenpäin jostain että aavistikohan se? ymmärrätkö mitä tarkoitan? Tottakai jos sulla on tullut sellanen tunne, niin se alkaa pelottaa ja sitten kun sitä ajattelee koko ajan tilanne vaan pahenee ja tulee just tollasia pakkoajatuksia. Nyt pitäisi sun saada se noidankehä jotenkin poikki...
Mun neuvo on että yritätä ajtella nyt mahdollisimman realistisesti. On vähän sama juttu toi kun sellasilla ihmisillä jotka on ihan 100% varmoja että niillä on vaikka aivokasvain, vaikkei oikeasti olekaan, se pelko ja luulo on ihan todellista.
Koita rauhoittua ja rentoutua että saisit nukuttua.