Huomenet kaikille tasapuolisesti! Ketä nyt sitten taas hereillä on, Saana ainakin aina takuuvarmasti..
Mi-ulle kamalasti haleja tädistä johtuen, tiedän, kuinka musertava tunne tuo on, kun ensimmäisessä yrityskierrossa täti saapuukin paikalle, siihen ensimmäiseen yrityskiertoon kun latautuu niin kauheasti odotuksia.. Toivotaan, että saat jo toisesta kierrosta plussan, vaikka nyt varmaan sinusta tuntuukin, että seuraavaan ovikseen on turhan pitkä aika!
Angsteri, toivottavasti harmituksen tunteet häviävät pian.. Itelläkin niitä asiasta vaihdellen on kuukausittain, kuuluu tähän naisen elämään..

Anteeksi, jos utelen, mutta miksi haluatte testata miehen simpat, kun eikös teillä ollut se km (anteeksi jos muistan nyt väärin), eikös se jo todista, että simpat toimii?

)
Rosan häät kuulostavat ihanille, mullakin oli alkuun jotain tuon tyylistä mielessä, mutta sitten päädyinkin haluamaan vähän isommat häät ja nyt olen kyllä tyytyväinen, että jaksoin ne järjestää, sen verran ihanat niistä tuli..
Kauneusleikkauksista, ei mulla niihin ole oikein mielipidettä, jokaisen oma asia. Eipä ole multa pois, jos joku menee ja sillä vaikka kohottaa itsetuntoaan. Itsellä ei ole mitään, mitä tällä hetkellä edes haluaisin korjata, joten en ole edes miettinyt koko asiaa omalta kantilta. Silmäleikkauksessa olen ollut ja se oli kyllä kannattava päätös, en ole päivääkään katunut siitä, siitä on jo kuutisen vuotta, kun silmät on leikattu.
Mulla oli eilen ovis, testin mukaan ja tuntemuksetkin oli sitä luokkaa, vatsaa kivisti kuin kuukautisissa koko päivän. Ne pirun menkat vaan tulee taas liian aikaisin.. Grrrr..