ajatuksena kohdunulkoinen raskaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilitys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilitys

Vieras
viimepäivinä minua on pelottanut kohdunulkoinen raskaus ihan hirveästi. viimeisimmät kuukautiset olivat huomattavasti normaalista poikkeavat. raskaustesti negatiivinen. nyt tunnen koko ajan oikean munasarjan tienoilla polttelua ja nipistelyä ( aivan kuin ovulaation aikaan ). olen jostakin saanut ajatuksen, ettei kohdunulkoinen raskaus näkyisi kotona tehtävissä raskaustesteissä, niinpä ajatus on jäänyt pyörimään mieleeni..

tyhmä juttu, tiedetään. :|

minulla oli menkat, mutta ne oli niin "erikoiset", ettei niitä oikein voi menkoiksi kutsua. siitä tämä ajatus on lähtenytkin. tuntuisi niin typerälle soittaa terveyskeskukseenkaan ja kysyä asiasta, onhan tämä ihan naurettavaa pelätä tällaista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minulla oli menkat, mutta ne oli niin "erikoiset", ettei niitä oikein voi menkoiksi kutsua. siitä tämä ajatus on lähtenytkin. tuntuisi niin typerälle soittaa terveyskeskukseenkaan ja kysyä asiasta, onhan tämä ihan naurettavaa pelätä tällaista.

Jos ei menkat ala normaalisti, nin tee uusi testi, ja sit vaan lääkäriin, jos on edelleen nega. Kohdun ulkoinen voi oireilla monella tapaa!

eli vielä täytyisi odottaa tämän kierron loppuun varmistaakseen seuraavien menkkojen "normaalius" ?
päähän tässä alkaa pimahtamaan kun stressaan.

millä viikoilla Sisu sinun KU todettiin?

Yhteistyössä