Ajattelin uskaltautua kosmetologille bikinirajan vahaukseen. Ketään ollut jossain siistittävänä? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ensikertalainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ensikertalainen"

Vieras
En ole koskaan ollut levittänyt haaroväliä kellekään vieraalle. Eli kun menen sinne, pitäisikö mun lyhentää mun puskan karvoitusta valmiiksi "siistiksi" saksilla ja antaa niiden vaan viimeistellä lopputulos? Mitä niinkuin se bikinirajan sokerointi/vahaus pitää sisällään?

Ja onko sillä merkitystä ottaako vahauksen vai sokeroinnin? Ja onko alapää "esittelykunnossa" toimenpiteen jälkeen, vai pitäisikö odottaa päivä tai pari? Ainakin kun itse siistin alapäätä höylällä, tulee vaan näppylöitä...

On sillä eroa... Olikos se nyt nii et sokerointi on luonnollisempi ja samalla kuorii ihoasi. Vahaus taas ei kuori ihoasi vaan voi joissaki tapauksis ottaa ihoas mukaa ja se se vasta sattuu. En oo siis ite vahausta kokeillu enkä aio. Sokerointia kylläkin ja sitä suosittelen. :)

Mä kävin joskus sokeroinnissa ja mikäs siinä, ei nyt mitenkään nautinnollinen kokemus ja punoitusta jälkeenpäin, mutta ihan siistiä jälkeä tuli. Bikinirajan siistimisen vielä sieti mutta kainaloiden sokerointi sattui niin sikana ettei koskaan enää kiitos sitä. Nykyään en jaksa maksaa hommasta kenellekään vaan nypin bikinirajan karvat itse ihan pinseteillä (kun en jaksa itse sokerimassaa sekoitella).

Sokeroitu on. Pari viikkoa pysyi siistinä, jos sokeroi/vahaa jatkuvasti niin pysyy kauemmin, väitti minulle homman hoitanut henkilö.

Ei kannata itse saksia, kyllä ne hoitaa vaikka millaisen puskan ;) Musta se sattui paljon vähemmän kuin kuvittelin. Sokeroitiin (melkein) brassi ja kainalot ja vahattiin sääret. Sokerointi huomattavasti mukavampaa..

Mistä muuten tietää minkä näkinen on brassivahaus?

Yritin googleella, mutta ei missään näkynyt mitään kuvaa, (edes piirros) mikä olisi demostroinut miltä näyttää..

[QUOTE="aapee";25877337]Mistä muuten tietää minkä näkinen on brassivahaus?

Yritin googleella, mutta ei missään näkynyt mitään kuvaa, (edes piirros) mikä olisi demostroinut miltä näyttää..[/QUOTE]

Kaikki pois, jotai pientä viirua lukuunottamatta.

Ite käyn sokeroinnissa ottamassa brassin aina kun rahatilanne sen sallii, onhan se sellasta luksusta. Suosittelen kovasti.
Nyt synnytyksen jälkeen en ole vielä käynyt, vähän jänskättää..

Yhteistyössä