P
"Pernilla"
Vieras
Tarkoituksena ei ole varsinaisesti paastota, mutta keventää huomattavasti ruokavaliota päivän tai kahden ajan viikossa. Näinä "kevyempinä" päivinä ajattelin, että veden lisäksi syön vain kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Mutta mitä? Appelsiini, tomaatti, avokado, mustaviinimarja...?