Ajattelin pitää pari ns. kevyempää päivää viikossa, joten mitä...?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pernilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pernilla"

Vieras
Tarkoituksena ei ole varsinaisesti paastota, mutta keventää huomattavasti ruokavaliota päivän tai kahden ajan viikossa. Näinä "kevyempinä" päivinä ajattelin, että veden lisäksi syön vain kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Mutta mitä? Appelsiini, tomaatti, avokado, mustaviinimarja...?
 
[QUOTE="Pläski";28277481]Muista että hedelmissä on runsaasti hedelmäsokeria, syö siis max 1/pvä jos haluat keventyä![/QUOTE]

höpö hölö, hedelmiä, marjoja saa syödä! Tosin ne ei pidä nälkää pitkään, että ei niillä vatsaa kannata täyttää, mutta että max 1/pv....
 
[QUOTE="Jopa";28277536]Avokadossa paljon kaloreita.[/QUOTE]

Joo mutta siinä on paljon hyvää rasvaa ja vitamiineja, alentaa kolesterolia ja on siis todella terveellistä.
 

Yhteistyössä