Ajattelin pistää huutikseen Wii Fit-lautani peleineen...

• Viestiketjun aloittaja kunhan jupisen
  • Ensimmäinen viesti
kunhan jupisen
Vaan taitaa tulla poskettomat postimaksut. Myyn pelin koska ei ole tullut vähään aikaan enää sillä tehtyä. Enemmän meillä jyrää Guitar Hero ja autopelit. Kyllä suomessa Itella osaa laskuttaa. Kun tilasin briteistä ison kasan leluja niin sama paketti toiseen suuntaan olisi maksanut vähintään tuplat...

Alkuperäinen kirjoittaja kunhan jupisen:
Vaan taitaa tulla poskettomat postimaksut. Myyn pelin koska ei ole tullut vähään aikaan enää sillä tehtyä. Enemmän meillä jyrää Guitar Hero ja autopelit. Kyllä suomessa Itella osaa laskuttaa. Kun tilasin briteistä ison kasan leluja niin sama paketti toiseen suuntaan olisi maksanut vähintään tuplat...
Nimenomaan samaa olen märehtinyt MONTA kertaa. Itsekin esimerkiksi vaatteita olen briteistä tilannut ja jotain pipsa possu sarjan leluja tytölle. Tosi edullisia on sieltä kulut verraten Suomen hintoihin.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
paljonko ajattelit pyytää?
Täytyy myöntää etten ole edes vielä noin pitkälle ehtinyt... Lauta ostettiin tämän vuoden alussa ja hinta oli silloin 109e. Pitäisi varmaan käydä kurkkimassa mitä noista on maksettu aikaisemmin.

vieras
Huutopakettihan on edullisempi, luulisin että tuo tulee 10,95 e postimaksuilla, jossa painoraja on 15kg. Ei tuo summa noin kalliissa hinnassa niin tunnu, itse ainakin olisn valmis maksamaan.

ap
Huutopakettihan on edullisempi, luulisin että tuo tulee 10,95 e postimaksuilla, jossa painoraja on 15kg. Ei tuo summa noin kalliissa hinnassa niin tunnu, itse ainakin olisn valmis maksamaan.
Oli ihan hyvä vihje. En ole kovin kokenut huutistelija, joten en ole edes koskaan käyttänyt huutopakettia...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oli ihan hyvä vihje. En ole kovin kokenut huutistelija, joten en ole edes koskaan käyttänyt huutopakettia...
Sen saa käyttöönsä kun tunnistautuu mikä maksaa kai pari euroa. Mutta jos paljon tekee kauppaa niin kyllä tunnistautuminen kannattaa, ainakin itse koen niin. Vahtipalvelua itse käytän aktiivisesti ja tulee lähetettyä myös yksityisviestejä esim jos joku huuto ei ylittänyt hintavarausta niin olen sopinut sillä uusista kaupoista suoraan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sen saa käyttöönsä kun tunnistautuu mikä maksaa kai pari euroa. Mutta jos paljon tekee kauppaa niin kyllä tunnistautuminen kannattaa, ainakin itse koen niin. Vahtipalvelua itse käytän aktiivisesti ja tulee lähetettyä myös yksityisviestejä esim jos joku huuto ei ylittänyt hintavarausta niin olen sopinut sillä uusista kaupoista suoraan.
Tunnistautunut jo olenkin, mutta en ole vielä perehtynyt sen mukanaan tuomiin etuihin. No tänään pitää yrittää jossain välissä keskittyä. Ja usein myyn "siisältää jo postikulut" nin ei tarvitse arvailla postikulujen osuutta. Tämä on tämä laiskan malli...

Yhteistyössä