Ajattelin piristää päiväänne...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Kun vahingonilohan on se paras ilo, eikö :kieh: ?

Eilen mummini kävi tossa pihalla tuomassa mulle jonkun pyyhesetin :heart: ;) No, sattuipa näin että ohi käveli taloyhtiömme huoltomies, kuka joskus vuosia sitten piinasi minua päivin ja öin, soitteli miljoona kertaa päivässä, ja lähetti vielä enemmän tekstiviestejä. Ei uskonut kun kieltäydyin kauniisti, vannoi vaan aina rakkauttaan :xmas:

Otin ja haukuin sen huoltomiehen joskus todella, todella pahasti. En ole koskaan lytännyt ketään sillä tavalla, tai mennyt niin henkilökohtaisuuksiin. Sen jälkeen tämä ei koskaan puhunut mulle mitään, ei enää soittanut tai viestittänyt.

No, mummini huuteli tälle huoltomiehelle että "katos nyt ku muilla on kauniit pensasaidat, mutta näitä (siis meiltä) on tosta kolme puskaa kuollut joskus entisten asukkaiden aikaan" *jäkätijää*
Sitten tämä huoltomies sanoi että "oikeastaan se kuuluu kyllä isännöitsijälle ja kaupungille..."
Mummi sanoi että "näethän sinä nyt ettei ole kaunista kun tossa on kolme isoa koloa"
Huoltomies "kyllä mä sitten voin hakea ne puskat kaupungin puutarhasta ja tulla istuttamaan ne"

Ja koko episodia seurasin itse kuistilla, en tiedä olisko pitänyt itkeä vai nauraa.

Saas nähdä koska se äijä tulee istuttamaan niitä puskia tohon :o :o :headwall: :headwall: :headwall:

AAAARG! En edes käsitä miten joku voi olla moinen, mikäli joku mut haukkuisi niin kamalasti kuin minä tuon joskus haukuin, niin en takuulla menisi sille puskia noutamaan ja istuttamaan, kun asia ei edes mulle kuuluisi.

Sanoko se sen ihan tosissaan, että oisi tulossa?

Meinaan äänensävystä riippuu, mutta ton sen vastauksen ois voinu käsittää vähän vettuilunakin... :whistle: Tyyliin vastauksena mummelille, joka on päättänyt, että sinun hommaa se on korjata... ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:03 Kärppänä heinälatoon kirjoitti:

Meinaan äänensävystä riippuu, mutta ton sen vastauksen ois voinu käsittää vähän vettuilunakin... :whistle: Tyyliin vastauksena mummelille, joka on päättänyt, että sinun hommaa se on korjata... ;)

Se jää nähtäväksi :D Musta vaan pahasti tuntuu siltä että se tulee oikeasti pistämään niitä :xmas: Ajattelin tarjoutua sitten ihan itse istuttamaan ne puskat, kunhan tuo ne tänne asti...

Kiusallista. Muutenkin, kun on tuo huoltomiehenä (tai yhtenä huoltomiehistä paremminkin), viimeksi kun tyhjensivät räystäitä, niin aamulla herätessäni hypin alusvaatteisillani, ja huomasin että tuo seisoo tikapuilla ikkunan takana \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:06 MendedHearts kirjoitti:
\

Se jää nähtäväksi :D Musta vaan pahasti tuntuu siltä että se tulee oikeasti pistämään niitä :xmas: Ajattelin tarjoutua sitten ihan itse istuttamaan ne puskat, kunhan tuo ne tänne asti...

Kiusallista. Muutenkin, kun on tuo huoltomiehenä (tai yhtenä huoltomiehistä paremminkin), viimeksi kun tyhjensivät räystäitä, niin aamulla herätessäni hypin alusvaatteisillani, ja huomasin että tuo seisoo tikapuilla ikkuna
n takana \|O

Jospa se ei muista sua enää. B)

Tai no... saattaahan se muistaakin. Itseäkin vieläkin hävettää, jos törmää joihinkin joita on joskus nuorempana tullu kohdeltua vähän ...ei niin mun tapojen mukaisesti. ;)

Mutta se hyvä puoli noissa miehissä ja niiden muistissa on, että se on yllättävän lyhyt. Sitä nainen usein helpolla ajattelee, että se varmaan vieläkin muistelee ja ajattelee pahalla jostakin vuosien takaisesta jutusta, jota se ukko ei itse asiassa enää ees muista ollenkaan...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:09 Kärppänä heinälatoon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:06 MendedHearts kirjoitti:
\

Kiusallista. Muutenkin, kun on tuo huoltomiehenä (tai yhtenä huoltomiehistä paremminkin), viimeksi kun tyhjensivät räystäitä, niin aamulla herätessäni hypin alusvaatteisillani, ja huomasin että tuo seisoo tikapuilla ikkuna
n takana \|O

Jospa se ei muista sua enää. B)

Tai no... saattaahan se muistaakin. Itseäkin vieläkin hävettää, jos törmää joihinkin joita on joskus nuorempana tullu kohdeltua vähän ...ei niin mun tapojen mukaisesti. ;)

Mutta se hyvä puoli noissa miehissä ja niiden muistissa on, että se on yllättävän lyhyt. Sitä nainen usein helpolla ajattelee, että se varmaan vieläkin muistelee ja ajattelee pahalla jostakin vuosien takaisesta jutusta, jota se ukko ei itse asiassa enää ees muista ollenkaan...

Kyllä se muistaa, voisin pistää pääni pantiksi siitä :/ Sois kyllä unohtavan, hävettää kun on ollut niin kamalan p.askamainen, mutta olin ihan pulassa joskus tuon kanssa.

Ei toi ole edes moikannut tässä pihalla mulle koskaan, isännälle kyllä, ja muille :saint:

Mä tosissaan toivon että se ei tuu niiden puskien kanssa, tai pistää ees jonkun toisen tuomaan ne. En nyt yhtään, yhtään jaksais mitään puskajusseja tossa pihalla, varsinkaan tota tiettyä.

No on kivat sullakin siellä. :laugh:
Meidän naapuri on ehotellut mulle vuosien aikana monta kertaa.Ihan suoraan sanonut mitä haluaisi.Kehunut niin kauniiksi naiseksi.Se on perheellinen ja akallinen mies. :kieh:

Tosi hemmetin hienoa... Käykö kateeksi? :kieh: \|O Ei näy puskia vielä, mutta mä TIEDÄN että ne vielä tulee. Kävi vissiin laskemassa että montako puskaa se hakee että saa aidan.

Mä inhoan, INHOAN kaikkia kiusallisia tilanteita.

Yhteistyössä