Ajattelin ehdottaa miehelle ttää ruikasee purkkiin ja mä otan siitä ruiskulla siittiöt talteen ja yritän raskautua ruiskun avulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Joo ja ihan oikeesti.
Meillä vaan ei seksiä ole ja sen myötä ei tule lastakaan.
Vaikka on puhuttu monta kertaa että saapi tulla jos on tullakseen.

mun mitta alkaa olee täysi kun ei seksiä ole, ei yhtään , se pari -kolme kertaa vuodessa ja silloinkaan ei ovis aikaan vaikka mies sanoo että joskohan tärppäis ... Turha luulo sillä ei ole tärpänny eikä tällä tyylillä tärppää.

tiedän tunteen. Meillä oli samoin. Mä tikutin oviksen ja sanoin miehelle että nyt heilutellaan peittoja ees pari päivää ja siitähän tuo ihanuus alkunsa sai. Eli tulee jos on tullakseen ei toimi tällä tahdilla. Osta niitä ovistikkuja.

Kyllähän noita muumimukilapsia on jo Suomi pullollaan, varmasti muutkin maat.

Mulla meni muuten vuosikausia ennen kuin viimein älysin, että siis muumimuki, just NE mukit, joista maksetaan huutiksessa mielettömiä summia... Mä olin assosioinut sen mielessäni johonkin ihan toisenlaiseen mukiin ja kerran sitten vaan vihdoin yhdistyi piuhat päässä, että niin, muumimuki...

Siinä se just onkin kun suhde on vaan seksin osalta pohjassa, muuten ei mitään ja onnellisia ollaan yhdessä ja lasten kanssa.
Mä voin hankkia lapsen vaikka yksin, mun talous eikä järki kaadu siihen.

Meillä on jo yksi tuolla tekniikalla aikaansaatu lapsi ja toinen tekeillä... Ei yksinkertaisesti "ehditä" aina kun olis oikea aika, kun kolme vanhempaa lasta pyörii jaloissa ja sängyssä:) Tai sitten mies vai pikaisesti käymässä kotona, kun tekee paljon reissuhommia.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Mulla meni muuten vuosikausia ennen kuin viimein älysin, että siis muumimuki, just NE mukit, joista maksetaan huutiksessa mielettömiä summia... Mä olin assosioinut sen mielessäni johonkin ihan toisenlaiseen mukiin ja kerran sitten vaan vihdoin yhdistyi piuhat päässä, että niin, muumimuki...

täh?

Alkuperäinen kirjoittaja Vauvatar:
Meillä on jo yksi tuolla tekniikalla aikaansaatu lapsi ja toinen tekeillä... Ei yksinkertaisesti "ehditä" aina kun olis oikea aika, kun kolme vanhempaa lasta pyörii jaloissa ja sängyssä:) Tai sitten mies vai pikaisesti käymässä kotona, kun tekee paljon reissuhommia.
Tää oli kyllä ihan paras! Että ei ehdi panna mutta runkata ehtii kyllä!

Ja jos niitä lapsia on jo niin paljon että normaali arkielämä niistä häiriintyy tuossa määrin niin ei ehkä kannata lisää hankkia.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:

täh?

No, Tove Janssonhan oli lesbo ja silti sillä oli lapsi. Niinhän se on varmaan olkunsa saanut, muumimukimenetelmällä. :)

Onko miehellä tutkittu mitään hormoniarvoja? Joskus matala testosteronitaso voi aiheuttaa haluttomuutta ja jos se arvo on matala, niin voi myös aiheuttaa siittiöihin muutoksia.

Guarana, seleeni ja mm. ubikinoni(Q10) lisäävät seksuaalista halukkuutta. Seleeni myös parantaa sperman laatua. Myös vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta on apua.

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo ja ihan oikeesti.

mun mitta alkaa olee täysi kun ei seksiä ole, ei yhtään , se pari -kolme kertaa vuodessa ja silloinkaan ei ovis aikaan vaikka mies sanoo että joskohan tärppäis ... Turha luulo sillä ei ole tärpänny eikä tällä tyylillä tärppää.

Kuinka kauan teil kestäny tota? Miel jo 4 vuotta ettei seksin seksiä mutta vauvakuume kova, ainakin mulla....

Kukin tyylillään!!! Haluamme paljon lapsia ja se tuskin on kenenkään ongelma miten me ne aikaan saamme;) On meillä seksiä suhteessa, mutta aina ei vaan just niinä päivinä ole mahdollista "hivauttaa". Eikä arkielämämme ole pelkkää lastentekoa rakkahin nimim. ei hitto! Olemme onnellisia ja kiitollisia lapsistamme ja toivottavasti saamme niitä PAAAAALJOOOOOON lisää

Mikä on muumimukimenetelmä? :O

ap, kannattaa ainakin kokeilla. Ei se lapsi noin saa alkuaan. Tai sitten kokeile ekaks niit tikkuja ja sovitte miehen kans et sillon kun tikku näyttää plussaa niin peitto heiluu. Muuten saa olla rauhassa. Nostais ainakin seksin märään kerta kuukauteen ja kriittisille kohdille.

Alkuperäinen kirjoittaja Laihalohtu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo ja ihan oikeesti.

Kuinka kauan teil kestäny tota? Miel jo 4 vuotta ettei seksin seksiä mutta vauvakuume kova, ainakin mulla....

Aika lailla 3 vuotta, kuopus on syntynyt 2005 .
Mullakin se vauvakuume on sillä mulla on ikää jo lähemmäs 40v kuin 30v ja olen töissä vielä lastenparissa ja hoivaan harvase viikko pieniä lapsia.

KOTI-INSEMINAATIO

Koti-inseminaatio on lisääntymistapa, jossa siittiöiden luovuttaja / lapsen tuleva isä laskee siemennestettään kuppiin tai muuhun sopivaan astiaan. Astiasta siemenneste siirretään tavalliseen lääkeruiskuun ja lääkeruiskulla (toki ilman neulaa) raskaaksi aikovan naisen emättimeen.

Joskus koti-inseminaatiosta käytetään tuttavallisemmin myös nimeä "muumimuki-menetelmä", mikä juontaa juurensa siitä, että muumimukeja on sateenkaaripiireissä käytetty menestyksekkäästi em. astioina. (Tosin lasitettu posliini ei kuitenkaan joidenkin näkemyksien mukaan ole erityisen suositeltava astian materiaali.)

Lapsettomuushoitoklinikoilla tehtävistä inseminaatioista koti-inseminaatio eroaa lähinnä siinä, että useimmat klinikat käyttävät anonyymejä siittiöiden luovuttajia, kun taas kotioloissa luovuttaja yleensä tunnetaan. Kotioloissa spermaa myös käytetään "tuoreena". Klinikoilla sperma pakastetaan, käsitellään ja sen laatu testataan ennen käyttöä. Lisäksi klinikoilla siittiöt viedään ohuella katetrilla kohtuonteloon asti, kun taas lääkeruiskulla sperma viedään emättimeen.

Vaikka koti-inseminaatiota käytetäänkin etupäässä sateenkaaripiireissä lapsenhankinta-menetelmänä, se sopii hyvin myös sellaisille lasta toivoville heteropareille, jotka haluavat syystä tai toisesta erottaa raskaaksi tulon yrittämisen ja seksielämän toisistaan samoin menetelmä sopii myös pareille, joille yhdyntä tuottaa vaikeuksia esimerkiksi fyysisten rajoitteiden takia. (Molemmissa tapauksissa käytössä on yleensä parin omat sukusolut.)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
No, Tove Janssonhan oli lesbo ja silti sillä oli lapsi. Niinhän se on varmaan olkunsa saanut, muumimukimenetelmällä. :)
Ei se nimitys siitä kuitenkaan tule vaan joku lesbopari joskus kertoi lehdessä että he hankkivat lapsen näin, tuttu kaveri kävi vessan puolella muumimukin kanssa, ja siitä se muumimukinimitys sitten siirtyi puhekieleen.

Siihen aikaan kun Tove on lapsensa saanut ei vielä ole tainnut muumimukeja ollakaan.

Yhteistyössä