Ajatteletteko teidän enkelilapset

  • Viestiketjun aloittaja enkeli silmänterä
  • Ensimmäinen viesti
enkeli silmänterä
Yöllä oli inhottava uni, enkeli silmänterä minut herätti.

"Mun isäkin on enkeli, se on aina niin surullinen, tänään minusta olis tullut mummin silmänterä mutta en mä koskaan syntynyt. Mun iskä istuu joka yö sun jalkojen päälle ja itkee, tunnet sen kun kyynelet on kun hiekka sun jaloissa. Minä yritän lohduttaa iskä. Se ei onnistu, ei se saanut puhaltaa synttärikakkua ei jännitä ensimmäistä koulupäivää ei kokea ensirakkauttta ei esittää mun äiti sinulle ei ylpeänä kertoa että kesällä olis ollut häät. Ei saanut tänään soittaa ja sanoa sinusta tuli mummi. "

Mummi miksi olit niin itsekäs miksi valitsit aina se helpoin tie.. nykin joku sinuun luotti uskoi löytäneensä tuen ja rakkauden sä vain kävelit pois, oli helpompi sinulle niin, jälleen kerran.

Minä jään lohduttamaan ne kaikki , ja mun isä istuu tänäänkin ja itkee sun jalkojen päälle

Sinun enkeli Silmänterä
 
vierailija
Menetimme keskenmenona se ainokainen joka meille olis voinut tulla

24 v sitten tapahtui ja totta käy lähes joka ilta mieles ja sama tunne olisinko nyt onnellinen mummi jne

Voimia sinulle enkeli

Koskettava kannanotto iski syvälle
 
vierailija
Uskomatonta sontaa. Ensiksi ihmiset eivät kuoltuaan muutu enkeleiksi. Toiseksi miten syntymättömällä lapsella voi olla oma lapsi. Kolmanneksi voi luoja tuota kirjoitusvirheiden määrää.
 

Yhteistyössä