-
Hesarissa oli syntyneissä/kastetuissa, että enkelipoikamme sai nimen xxxx ja mä luin pariinkin kertaan kun luulin ensin, että kuolleesta kyse.
Ei vaan kiertoilmaisu vaan luulen, että suurin osa meistä kuolleiden lasten vanhemmista oikeesti uskoo/toivoo että lapsi elää nyt jossain paremmassa paikassa (uskokaa pois,että vieläkun jotenkin ehkäkestäis ajatuksen esim omista vanhemmista,että heitäkuoleman jälkeen ei enää ole,niin omasta lapsesta sellaista ajatella on mahdotonta)ja se sana "enkeli" kuvaa sitä toisenlaista elämänmuotoaAlkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Ajattelen että sanalla "elkelilapsi" viitataan just kuolleseen, kuoleena syntyneeseen tms.. lapseen. On niinkuin kiertoilmaus, kauniisti.
tarkotin just sitä että kun laitetaan juur vaikka ilmotus niin on kauniimpaa puhua enkelilapsesta kun vastasyntynyt poikamme menehtyi ja kastettiin,,,,sen kummemmin omttamattakantaa kuoleman jäkeiseen vaan ihan puhtaasti termiä tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:Ei vaan kiertoilmaisu vaan luulen, että suurin osa meistä kuolleiden lasten vanhemmista oikeesti uskoo/toivoo että lapsi elää nyt jossain paremmassa paikassa (uskokaa pois,että vieläkun jotenkin ehkäkestäis ajatuksen esim omista vanhemmista,että heitäkuoleman jälkeen ei enää ole,niin omasta lapsesta sellaista ajatella on mahdotonta)ja se sana "enkeli" kuvaa sitä toisenlaista elämänmuotoaAlkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Ajattelen että sanalla "elkelilapsi" viitataan just kuolleseen, kuoleena syntyneeseen tms.. lapseen. On niinkuin kiertoilmaus, kauniisti.
Sehän on ihan sun omaa tyhmyyttäsi jos kutsut omia lapsiasi pennuiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Pilkunnussija:Sehän on ihan ihmisten tyhmyyttä, että lapsia on alettu sanoa enkeleiksi. Enkeli on eri asia kun pikku pentu. Mutta onhan palstalaisilla prinsessojakin...
Kuolleita ei kasteta.Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:tarkotin just sitä että kun laitetaan juur vaikka ilmotus niin on kauniimpaa puhua enkelilapsesta kun vastasyntynyt poikamme menehtyi ja kastettiin,,,,sen kummemmin omttamattakantaa kuoleman jäkeiseen vaan ihan puhtaasti termiä tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:Ei vaan kiertoilmaisu vaan luulen, että suurin osa meistä kuolleiden lasten vanhemmista oikeesti uskoo/toivoo että lapsi elää nyt jossain paremmassa paikassa (uskokaa pois,että vieläkun jotenkin ehkäkestäis ajatuksen esim omista vanhemmista,että heitäkuoleman jälkeen ei enää ole,niin omasta lapsesta sellaista ajatella on mahdotonta)ja se sana "enkeli" kuvaa sitä toisenlaista elämänmuotoaAlkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Ajattelen että sanalla "elkelilapsi" viitataan just kuolleseen, kuoleena syntyneeseen tms.. lapseen. On niinkuin kiertoilmaus, kauniisti.
"enkelipoikamme syntyi,,," menee sitten jakeluun ilmoituksen lukijoille että murhe kohdannut.
Alkuperäinen kirjoittaja polka:Kuolleita ei kasteta.Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:tarkotin just sitä että kun laitetaan juur vaikka ilmotus niin on kauniimpaa puhua enkelilapsesta kun vastasyntynyt poikamme menehtyi ja kastettiin,,,,sen kummemmin omttamattakantaa kuoleman jäkeiseen vaan ihan puhtaasti termiä tarkoitin.Alkuperäinen kirjoittaja tuulen sydän:Ei vaan kiertoilmaisu vaan luulen, että suurin osa meistä kuolleiden lasten vanhemmista oikeesti uskoo/toivoo että lapsi elää nyt jossain paremmassa paikassa (uskokaa pois,että vieläkun jotenkin ehkäkestäis ajatuksen esim omista vanhemmista,että heitäkuoleman jälkeen ei enää ole,niin omasta lapsesta sellaista ajatella on mahdotonta)ja se sana "enkeli" kuvaa sitä toisenlaista elämänmuotoaAlkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Ajattelen että sanalla "elkelilapsi" viitataan just kuolleseen, kuoleena syntyneeseen tms.. lapseen. On niinkuin kiertoilmaus, kauniisti.
"enkelipoikamme syntyi,,," menee sitten jakeluun ilmoituksen lukijoille että murhe kohdannut.