Ajatteleeko kukaan, ettei välttämättä tarvitse erota, vaikkei rakastaisikaan kumppaniaan?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Itse en rakasta mutten vihaakaan, olen kiintynyt kyllä. Seksiä ei enää pahemmin ole, eikä haittaa jos toinen hakee sitä muualta, kunhan ei jää kiinni.

Itse en kaipaa muuta, olen ihan tyytyväinen näin. On ihan ystävälliset välit miehen kanssa, on lapset ja kiva koti.

En usko suureen rakkauteen, enkä jaksa sitä metsästämistä enää, kun en ole kovin nuori enkä niin nättikään. Lisäksi erotessa minulle tulisi taloudellisesti tosi tiukkaa.

Näillä varmaan mennään koko loppuikä.:)

vieras
Joo, samaa mieltä. Mun mies on kaveri, ihan kiva tyyppi, mutta ärsyttää tosi paljon niin monella tavalla. Seksikin toimii kun sitä on. Mies jumaloi minua, tunteet ovat aina olleet voimakkaammat miehen puolelta. Mahtava isä... Jos joku muu joskus vie jalat alta, niin voisin lähteäkin. Muuten jään tähän. Vois asiat huonomminkin olla.

.
Me ollaan oltu vasta 2v naimisissa, yksi lapsi. Seksiä ei käytännössä ole, paitsi ns. hedelmällisinä päivinä, kun mies haluaa toisen lapsen kaveriksi esikoiselle. Ei jutella oikein mistään enää, ei ole ikävä vaikka oltaisi kauankin erossa. Haluaisi tehdä asialle jotain, mutta en osaa enkä uskalla ottaa asiaa puheeksi kun siitä syntyy vaan riitaa.

vieras
meillä rakkaus taas molemmin puolista mut tulee riideltyä vaikkei haluiskaan.. seksiä kerran kuussa.. en eroaisi vaikken rakastaisi.. :) voimia sinulle ja teille jos sitä tarvitte!
tee ehotus seksistä sun miehelle joskus jos se piristäin ja vähän virkistäisi teijän suhetta?

Yhteistyössä