AJANVIETETTÄ: nimeä mielestäsi palstan näkyvimpiä hahmoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vaikka 5-10 nimeä ja niistä jotakin kommenttia.

Milanna. Itseoikeutettu näkyvyyskuningatar. Minua ei haittaisi jos poistuisi, mutta ei haittaa läsnäolokaan.
Anatolia. Nyt vähän hiljaa mutta yleensä suuna päänä joka ketjussa.
Päätön. Tosi usein täällä muttei silti koskaan sano mitään.
Lunatic. No comments.
Mummeliisa. Onneksi lähinnä omissa ketjuissaan.
Kepsis. Hello kitty.

Ketäs vielä. Vaikka linkittäjä, madicken, tytsi, majuri.

[QUOTE="tete";26433969]onko täällä vielä semmonen tyyppi minkä nick oli joskus joku rukoilijasirkka??? :D[/QUOTE]

mulla on kyllä kieltämättä ikävä sirkkiksen juttuja... : / Palstaileeko se enää täällä ollenkaan?

[QUOTE="vieras";26433868]Vaikka 5-10 nimeä ja niistä jotakin kommenttia.

Milanna. Itseoikeutettu näkyvyyskuningatar. Minua ei haittaisi jos poistuisi, mutta ei haittaa läsnäolokaan.
Anatolia. Nyt vähän hiljaa mutta yleensä suuna päänä joka ketjussa.
Päätön. Tosi usein täällä muttei silti koskaan sano mitään.
Lunatic. No comments.
Mummeliisa. Onneksi lähinnä omissa ketjuissaan.
Kepsis. Hello kitty.

Ketäs vielä. Vaikka linkittäjä, madicken, tytsi, majuri.[/QUOTE]

Anatolia on yksi niistä palstalaisista, josta on kyllä oikeasti tullut mietittyä että onko hänellä mitään tekemistä elämässään, tai ylipäänsä perhe-elämä ihan kunnossa, hän on meinaan joka ketjussa, ja monesti ensimmäisten joukossa kommentoimassa.

Itse käyn täällä noin 2-3 kertaa viikossa vaihtelevia aikoja kerrallaan, ja ihan sama minkä ketjun täällä avaa, oli se sitten aloitettu tänään, eilen, viikko tai kuukausi sitten, mihin vuorokaudenaikaan tahansa, Anatolian kommentti on kaikkialla. Anatolia on juuri siksi pistänyt silmään, että vaikka itse en täällä niin usein ole, törmään silti Anatoliaan joka ikisellä palstakäynnillä.

Anatolia on yksi niistä palstalaisista, josta on kyllä oikeasti tullut mietittyä että onko hänellä mitään tekemistä elämässään, tai ylipäänsä perhe-elämä ihan kunnossa, hän on meinaan joka ketjussa, ja monesti ensimmäisten joukossa kommentoimassa.

Itse käyn täällä noin 2-3 kertaa viikossa vaihtelevia aikoja kerrallaan, ja ihan sama minkä ketjun täällä avaa, oli se sitten aloitettu tänään, eilen, viikko tai kuukausi sitten, mihin vuorokaudenaikaan tahansa, Anatolian kommentti on kaikkialla. Anatolia on juuri siksi pistänyt silmään, että vaikka itse en täällä niin usein ole, törmään silti Anatoliaan joka ikisellä palstakäynnillä.

Sama!

tuo selittyy ainakin minulla sillä, että meillä on kannettava keittiössä ja olohuonekin näkyy tuossa mun nenän edessä, netti ja kone päällä melkein 24/7 ja vaikka tekisin tässä vaikka ruokaa niin pystyn silti olemaan esim. 2plussalla :D

Yhteistyössä