ajankohtainen tarina työpaikalta

Olen muodokas ja kimmoisa 36-vuotias rouva, 175cm, 105-75-100, onnellisesti naimisissa. Työpaikalleni tuli kesätöihin noin kaksikymppinen hintelä ja lyhyehkö poika, tai nuori mies, joka osoitti tahmaisen mielenkiintonsa kaikille vastakkaisen sukupuolen edustajille. Jatkuva flirtti ja rasvaiset huomautukset olivat joidenkin nuorempien naisten mielestä jollakin tavalla imartelevia ja jännittäviä mutta minua kaverin tyyli enimmäkseen ärsytti. Poika huomasi sen mutta ärtymykseni tuntui vain innostavan häntä.

Kerran tyyppi seurasi minua himmeästi valaistuun varastohuoneeseen. Hän sulki oven, hiipi taakseni ja tarttui paidan päältä suuriin rintoihini! Pojan yllättävä ja röyhkeä kosketus tuntui omituisen hyvältä ja nännit kovettuivat hetkessä. Riuhtaisin itseni irti ja päätin, että nyt riittää. Minuun meni piru, päätin antaa tyypille opetuksen ja pitää samalla vähän hauskaa poikasen kustannuksella. Mokoma kiimainen pentu saa luvan oppia käyttäytymään. Tyrkkäsin pojan matolle selälleen ja painoin saappaani kärjen hänen nivusiinsa. Hieroin nopeasti jäykistyvää kullia jalallani. Kundi vaikutti hämillisen kiihottuneelta. Käskin pojan maata paikallaan ja riisun alushousuni. Laskeuduin hänen päälleen hajareisin. Malttamattomat kädet hamusivat rintojani. Tartuin ranteisiin, painoin kädet mattoon ja asettelin käsivarret polvieni alle niin, että tyyppi ei voinut muuta kuin vikistä allani. Hieroin pilluani hänen kasvojaan vasten. Näytin kuka käskee ja ketä.

- Nuole sitä. Nuole!

Poika teki työtä käskettyä ja alkoi lipoa. Ei mitenkään erityisen taitavasti mutta kuitenkin niin, että tahdoin hänen jatkavan loppuun saakka. Otin pojalta haluamani. Laukesin täristen ja huutaen hänen kasvoilleen. Istuin hetken pojan naaman päällä ja nousin sitten nopeasti ylös. Poika yritti tarttua sääreeni mutta riuhtaisin itseni irti.

- Kiitos tästä. Toivottavasti tää teki yhtä hyvää sulle kuin mulle. Mulla on nyt töitä niin kuin varmaan sullakin. Moikka.

Kiittelin edelleen lattialla makaavaa poikaa ilkikurisesti virnistäen käsi ovenkahvalla. Pojan kulli sojotti housuissa suurena ja uhkaavana. Hän yritti vielä suostutella minua jatkamaan, mutta olin saanut haluamani. Jätin tyypin kärvistelemään himossaan ja purjehdin voitonriemuisena tieheni. Olin antanut kollille opetuksen, jota hän ei hevin unohda.

Samana iltapäivänä kaveri tuli työhuoneeseeni kamera kädessä. Hän kertoi kuvanneensa piilotetulla kamerallaan koko session ja uhkasi lähettää nauhan miehelleni sähköpostilla.

- Laitanko viestin menemään vai alkaako yhteistyöhalua löytyä?

Poika mittaili vartaloani röyhkeästi ja riisui minua katseellaan. Tyyppi tuijotti täysin häpeilemättä tihentyneen hengityksen tahdissa kohoilevia rintojani. Pojan kiimaisesta katseesta osasin aavistella, mitä hän oli minun varalleni suunnitellut. Kauhu täytti minut, kun ymmärsin olevani täysin voimaton kollin käsissä. Tuo mitättömänä pikku runkkarina pitämäni poika oli näyttänyt minulle kuka on kuka ja pistänyt minut anelemaan armoa.

- Älä laita sitä viestiä. Mä pyydän. Sano miten sä haluat mut.

Alennuin tarjoamaan itseäni. Yritin päästä pälkähästä antautumalla hänen käyttöönsä.

- Et kuule usko kuinka nivusissa säkenöi kun sä anelet siinä. Koppava narttu taitaa olla aika nöyrää tyttöä nyt.

Seisoin tuon omahyväisesti virnistelevän kollin edessä kainalot märkinä kuin tuhma koulutyttö rehtorin kansliassa ja ymmärsin vähitellen tilanteeni. Asetelma oli kääntynyt ylösalaisin. "Reksi" kertoi raivostuttavan rauhallisena mitä halusi minun tekevän, varmana siitä, että tottelisin.

- Rouva on hyvä ja riisuutuu. Saappaat saa jäädä mutta kaikki muu pois. Mitään kiirettä ei ole, mulla on kyllä aikaa.

En mistään hinnasta halunnut kenenkään, enkä ainakaan mieheni, näkevän tallennetta, jossa istun vieraan miehen kasvojen päällä hajareisin ja kiljun orgasmin pauloissa. Minun oli pakko niellä ylpeyteni, alistua pojalle ja totella. Riisuin paidan ja hameen ja jäin epäröiden seisomaan alusvaatteissa ja saappaissa.

- Kyllä sun aviomiehes kelpaa kun saa tollasta naarasta nussia. Mitähän se mahtais sanoa jos se tietäis mitä sä täällä touhuat. Jos sä oot mulle oikein kiltti niin voi olla että mä en kerro sille mitään.

- Mä rukoilen sua. Älä lähetä sille tota nauhaa. Mä teen ihan mitä vaan. Käske mua.

- Katsotaan nyt. Aika häijyn tempun teit mulle kopiohuoneessa, vieläkin on kalan maku suussa. Toisaalta aika houkuttelevaa olisi laittaa sut liriin tolla filmillä. Sulle olisi ihan oikein kun joutuisit hädissäsi äijällesi selittelemään, hähä.

Kolli oli löytänyt heikon kohtani ja käytti sitä hyväkseen ilman epäröintiä. Hän kiusasi minua kuin kissa saalistaan ja leikitteli minulla. Ainoa mahdollisuuteni oli saada hänet haluamaan minua ja tuottaa hänelle niin suurta nautintoa, että hän suostuisi päästämään minut. Polvistuin pojan eteen, riisuin liivit ja aloin nostella ja puristella suuria tissejäni häntä silmiin tuijottaen. Kolli seurasi esitystäni suu auki ja hieroi penistään. Aloin jo toivoa, että selviytyisin pelkällä strippauksella.

- Oot selvästi tehnyt tätä ennenkin. Narttu esittää niin hienoa rouvaa mutta oikeesti sä oot näköjään. huora. Riittää jo se hinkkien hierominen, näin helpolla mä en sua päästä.

Tyyppi tarttui minua hiuksista ja kiskoi ylös lattialta. Kiljahdin kivusta, mutta tottelin kuuliaisesti, kun hän komensi minut seinää vasten kädet ylhäällä, jalat leveässä haara-asennossa ja takamus pitkällä. Poika antoi minun odottaa jännittyneenä. Katsoin lattiaan ja nieleskelin uusia käskyjä odotellen, en uskaltanut liikkua. Arvelin alistumiseni ja kurvikkaan vartaloni miellyttävän häntä tässä nöyryyttävässä asennossani. Yritin epätoivoisesti kiihottaa häntä. Notkistin selkäni korostetusti ja aloin keikuttaa pyllyäni hitaasti puolelta toiselle. Omituinen asetelma kaikesta huolimatta alkoi lämmittää minuakin. Kiljaisin säikähdyksestä, kun kolli repäisi yhdellä kiskaisulla pikkuhousut yltäni, housujen kangas hieraisi hänen tempaistessaan samalla yllättävän makeasti klitoristani.

Seisoin pojan edessä kädet ylhäällä leveässä haara-asennossa nahkasaappaita lukuun ottamatta täysin alastomana. Tunsin olevani täydellisen avuttomana hänen vallassaan. Poika seisoi takanani eikä antanut muutamaan hetkeen mitään vihjettä aikeistaan.

- Mitä sä aiot tehdä mulle?

- Suu kiinni nainen. Teet kuten käsken ja muuten olet hiljaa.

Sitten tunsin hänen otteensa hiuksissani ja pääni taipui takakenoon. Minut pakotettiin polvilleni. Kasvojeni edessä sojotti kookas penis, jonka kundi muitta mutkitta työnsi huulieni väliin.

- Näytäs nyt narttu mitä osaat.

Olin voimaton nuoren miehen röyhkeän määrätietoisuuden edessä. Imin pojan kullia kuin henkeni hädässä. Tyyppi oli ääntelystä päätellen tyytyväinen, mutta piti kuitenkin hiukseni tiukassa otteessa ja määräsi tahdin, johon minun oli alistuttava. Pian hän laukesi suuhuni ja pakotti minut nielemään lastinsa.

- Toivottavasti tää teki narttu sulle yhtä hyvää kuin mulle. Pue päällesi nyt, sullahan oli niitä töitä.

Poika napitti housunsa ja lähti. Kuvaamastaan filmistä hän ei puhunut mitään. Jäin kokoilemaan vaatteitani lattialta ja pyyhkimään spermaa suupielistäni. Kesäpoika tuskin jättäisi asiaa tähän.
 

Yhteistyössä