aivokasvain.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä aivokasvaimen oireista juuri mitään, mutta itselläni tuollainen pintakipu johtuu kipeistä ja jumittuneista niska- hartiaseudun lihaksista. Jumppa, venyttely ja tietokonepöydän ynnä tuolin ergonomiaan panostaminen auttavat.

Mullakin on nyt ollut kaksi päivää pää kipeä yhteen soittoon, mutta en mä nyt heti aivokasvaimeksi arvelisi. Olen raskaanakin ja uskon sen johtuvan siitä. Oletko sinä raskaana? Onko niskat/hartiat jumissa? Oletko stressaantunut? Jos jatkuu vielä pari päivää, niin mene kunnon lääkärille!

Ja unohdin tietenkin mainita, että ehdottomasti tietokonetyöskentelyn vähentäminen silloin, jos oireet äityvät pahaksi. Ainakaan pitkiä yhtäjaksoisia rupeamia ei kannata järjestää itselleen, se on tosi tuhoisaa terveydelle muutenkin. Säännölliset tauot jumppineen auttavat jaksamaankin paremmin.

kiitos vastauksistanne.

luin että pahoinvointi ja oksentelu ovat oireita mut ei mulla kumpaakana niistä ole. (ainakaan vielä)

Niskat ovat kyllä kipeät oikealta puolelta.

Smeagol kun hieron päätä niin kyllä se jonkin verran takana tuntuu enemmänkin päänahassa.

Alkuperäinen kirjoittaja pa:
ja hetin kun rupesin syömään niin olevinaan aloin voimaan pahoin :/ tää on niin tätä kun jotain epäilee ja kuulee oireitan iin jopas alkaa tulemaan..

toi on psykosomaattista. ja jos se päänahka sattuu kun sitä hieroo niin on varmasti niskaperäistä. pään lihaksissa on paljon hermopisteitä, jotka terävästi sattuu kun sitä hieroo. eli ihan kevyttä päänahan hierontaa ja niskat kuntoon. ja alkaa veri kiertää. :)

Yhteistyössä