Aivastus - ja mieletön kipu munasarjojen kohdalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No on mullaki käyny vaikka kuinka monta kertaa, eikä oo mitään vaarallista ollu. Yleensä just ennen menkkoja ja oviksen aikaan jos pärskäyttää, niin saattaa tuntua sellanen repäisykipu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Voi olla myös kiinnikekipua. Onko sulla tehty jotain operaatioita vatsan alueella?

Ei oo tehty mitään operaatioita. Sairastan kuitenkin pco:ta (kystia paljon) voisikohan se olla syynä tuohon äskeiseen kipuun... Tiedä sitten

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Voi olla myös kiinnikekipua. Onko sulla tehty jotain operaatioita vatsan alueella?

Ei oo tehty mitään operaatioita. Sairastan kuitenkin pco:ta (kystia paljon) voisikohan se olla syynä tuohon äskeiseen kipuun... Tiedä sitten

Hyvin todennäköistä, että noin on. Mulla myöskin repäisykipuja, mutta ei ole pco:ta vahvistettu ainakaan. Kysta on kyllä ollut munasarjassa.

Mulla käy noin vaikka kuinka useesti... Ja joskus jos äkkiä käännyn. Tosiaan tuntuu siltä, kun joku repeäisi tuolla sisällä. Oon tottunut :)

Ennen ensimmäistä raskautta näitä ei ollut. Liekö jotenkin sit raskauden myötä tullut?

Ihan tavallista. Voi haloo... sulla on varmaan kiinnikkeitä, eikä niihinkään tarvitse leikkausta olla takana. Ihmisellä on kipuja milloin missäkin eikä ne läheskään aina tarkoita mitään. Suonenvetokin on tosi kivuliasta - eikä siihenkään kuole. Tulee ja menee... Päänsärky, tulee ja menee... Lihasrevähdys tai lihaspistos, juupajuu... ei ne aina tarkoita että on syäpä tai vähintäänkin pyörätuolielämä edessä.

Yhteistyössä