Aivan uusi ongelma!

• Viestiketjun aloittaja Leena
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Auttakaa nyt minua...miten ihmeessä saan sperma tahrat pois uudesta hameestani??? =(
Olen sen jo kahdesti pessyt eikä tilanne ole kummennut, pesuohjelma sallii vain 40 asteen pesun ja se hame on kaikenkukkuraksi musta, ne harmaat tahrat näkyvät todella selvästi.
Olisikohan tämä kysymys pitänyt esittää kodinhoito puolella? En uskaltanut...olisivat kuitenkin passittaneet minut tälle puolelle.

lukijaX
Alkuperäinen kirjoittaja taivaankukka:
Saksilla saat sen pois loistavasti. Leikkaat vaan ensin reijan josta tyonnat sakset ja leikkaat tahran ymparilta. Nain ongelmasi on historiaa.
Voi kun tuo taivaankukka on hauska! Niin omaperäinen ja kekseliäskin, että keksi esittää sivupersoonan hauskan ehdotuksen vielä uudestaan ihan omin sanoin. Ihan täällä repeän naurusta ja ihailusta...

(Kuule kakkara, ei ehkä kannattaisi kettuilla leenalle, se on varmaan ainoa, joka sun sekoilujasi on täällä jaksanut yrittää ymmärtää.)

taivaankukka
Mutta se oikeesti toimii. Sakset on paras tahranpoistaja.
Olen ihan samaa mielta sivupersoonan kanssa siita, etta silla lahtee.
Kylla minakin jaksan teidan kaikkien sekoiluja joten..:)

..!
Alkuperäinen kirjoittaja taivaankukka:
Mutta se oikeesti toimii. Sakset on paras tahranpoistaja.
Olen ihan samaa mielta sivupersoonan kanssa siita, etta silla lahtee.
Kylla minakin jaksan teidan kaikkien sekoiluja joten..:)
Niin, kyllähän hullu hullun tuntee. Mutta jos joku kirjoittaa vaihteeksi jotain järkevää sinä riehaannut / pillahdat itkuun / aloitat kahta kauheamman itsesäälivuodatuksen. Se on nähty.

taivaankukka
Ma en oikeasti kesta jarkevia juttuja. Se on totta etta mua oikein itkettaa kun kaikki on niin viisaita ja osaa pitaa salaisuuksia puolisoiltaan. Musta ei ikina tule niin alykasta etta saisin puolison jota pettaa tai voisin harrastaa ryhmaseksia yleisissa saunoissa. (Niistaa hihaansa) Olen niin valtavan kateellinen niille jarkeville ihmisille jotka saa kyrpaa myos perseeseen, suuhun, rintojen valiin ja pilluun ja kaikkialle yhta aikaa ja miesystava katsoo niin oppineesti ja kypsasti miten asiallisesti ryhmaseksi etenee. Kylla se pistaa jotenkin miettimaan kun Suomessa on niin jarkevia ihmisia etta kymmenia vuosia aviossakin olleet ovat onnistuneet kaikki ne vuodet alykkaasti jarkeilemaan ettei kumppani saa tietaa. Siis kylla se on varmasti vaatinut jarkevaa organisointia.

sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja Heleena A.:
Myös tahranpoistoaine Vanish voi auttaa.
Hei Heleena.Alat näemmä olla kiinnostunut seksisivuista.Mikäpäs siinä.Aika kiihottavia juttuja täältä saa joskus lukea.Spermarahran päälle voi vaikkapa ommella taskun jos ei pesussa lähde.Tuoreeltaan lähtee nuolemalla.Joko Heleena olet löytänyt sydänkäpysen?

org elli
Tän täytyy olla provo! Kuka nyt hameelle roiskis, oma ukkosiko? Ja jos on niin kiire ollut, niin kaipa hän omansa tunnistaa, mitä sitä peittelemään. Ja kyllä kai muutkin sinun tarpeesi ja tapasi tuntevat, joten turha sitä tahraa on enää salata.

Enemmän olisi huvia, jos vaikka neuloisit siihen tahran koristeeksi kukkasen? Seuraavaan tahraan taas uusi jne. Alkaisi hame olla sopivan originelli.

Nokia City
Tuohenväriset, kuin uudet, Nokia City kumpparit ovat saaneet spermatippoja seksileikeissämme. Mieheni rakastaa niitä sänkysaappaana ja minä haluaisin pitää ne moitteettomassa kunnossa, mutta spermatipat ovat jättäneet ikäviä kellertäviä täpliä ja syöneet kiillon pinnasta muuten niin upeissa saappaissa.

Tietäisikö joku puhdistuskeinon, jolla ne saisi jälleen uutuuden loistoonsa?

Saappaat ovat lahja tädiltäni, joja tuskin koskaan raaski käyttää niitä ainakaan kurakeleillä.

Puhtaus puoli ruokaa
Tän täytyy olla provo! Kuka nyt hameelle roiskis, oma ukkosiko? Ja jos on niin kiire ollut, niin kaipa hän omansa tunnistaa, mitä sitä peittelemään. Ja kyllä kai muutkin sinun tarpeesi ja tapasi tuntevat, joten turha sitä tahraa on enää salata.

Enemmän olisi huvia, jos vaikka neuloisit siihen tahran koristeeksi kukkasen? Seuraavaan tahraan taas uusi jne. Alkaisi hame olla sopivan originelli.

Ei tuo mekolle roiskiminen mitään uutta ole. On tullut pyyhittyä mählät hepistä olkkarin verhoihinkin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä