Aivan oikein!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1472860

Siis onko vanhemmat muka vielä näreissään tästä! Eikös se nyt järkikin sano että ei oksennustautia sairastavan lapsen kanssa voi yleiseen uimalaan mennä!
Aivan oikein teki kylpylän väki!

Miten jollekin tulee edes mieleen viedä yrjötaudissa oleva lapsi uima-allasosastolle (tai yleensäkään mihinkään ihmisten keskelle)? :headwall: Varmaan siksi, että Jasmiinalle tulee paha mieli jos se ei pääsekään uimaan vaikka piti.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Miten jollekin tulee edes mieleen viedä yrjötaudissa oleva lapsi uima-allasosastolle (tai yleensäkään mihinkään ihmisten keskelle)? :headwall: Varmaan siksi, että Jasmiinalle tulee paha mieli jos se ei pääsekään uimaan vaikka piti.

Niih. Tai sit isi ja äiti ovat olleet sitä mieltä, että kerran tänne ollaan tultu niin täällä ollaan! Ihan sama vaikka lapsi ois kuinka kipeä!

Ei se lapsellekkaan ole oikein kivaa sairastaa tuollaisessa paikassa, kun pitää koko ajan mennä paikasta toiseen. voin vaan kuvitella miltä kuumeisesta lapsesta tuntuu jossain uima-altaassa.

Voi tietty olla, et vanhemmat oikeesti ajatteli, et se ois ollut jo terve. Mun mielestä hienoa, kun niille tarjottiin siitä uutta viikonloppua hyvitykseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Ei se lapsellekkaan ole oikein kivaa sairastaa tuollaisessa paikassa, kun pitää koko ajan mennä paikasta toiseen. voin vaan kuvitella miltä kuumeisesta lapsesta tuntuu jossain uima-altaassa.

Voi tietty olla, et vanhemmat oikeesti ajatteli, et se ois ollut jo terve. Mun mielestä hienoa, kun niille tarjottiin siitä uutta viikonloppua hyvitykseksi.

Tyttö oksensi perjantain ja lauantain vastaisena yönä, sekä lauantaina päivällä, eli ei kai vanhemmat voi ajatella että nyt se on terve kun ei ole varttiin tai tuntiin oksentanut.

Kumma kyllä jos ovat tuosta vetäneet herneen nenään! Kyllä mä olisin ottanut vastaan ilomielin sen tarjotun uuden majoiottumisen ja tullut takaisin terveen lapsen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kumma kyllä jos ovat tuosta vetäneet herneen nenään! Kyllä mä olisin ottanut vastaan ilomielin sen tarjotun uuden majoiottumisen ja tullut takaisin terveen lapsen kanssa.

Todellakin!
Varmaan jää lapsellekin kiva mieli reissusta: Vanhemmat on äkäisiä kun reissu meni pilalle -> tyttö syyttää hiljaa mielessään itseään.
Uusi reissu olisi saanut varmasti lapsenkin iloisemmalle tuulelle, eikä tarttisi miettiä että hänen takiaan reissu peruuntui kesken kaiken :(

Kyllä jotkut ihmiset voivat olla itsekkäitä, ja sitten kehtaavat vielä itkeä keltaiselle lehdistölle poistumiskehotuksesta eivätkä ottaneet tarjottua korvausta kylpylältä vastaan. Tuskin itsekään haluaisivat muiden tartuttavan tuota ikävää tautia heidän perheeseensä. Mahataudit leviävät vielä todella helposti tuollaisessa ympäristössä ja epidemiaa on vaikea pysäyttää, jos se alkaa.

Itse ainakin lähtisin jo ihan sairaan lapsen takia kotiin vaikka kesken loman, eikä pieneen mieleenkään tulisi viedä allasosastolle oksentelevaa lasta. Tietysti tauti voi alkaa yllättäen ja silloin asialle ei voi mitään, mutta olen ymmärtänyt, että tässä Naantalin tapauksessa lapsi oli oksennellut jo edellisenä yönä.

Todella ajattelemattomia ja itsekeskeisiä voivat aikuiset ihmiset olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t938612

Juu keskusteltiin jo hiukan....

Eikä tämäkään ole ainut...
Mutta kukapa kaikkia aloituksia jaksaa selata, annetaan anteeksi..
Hakukin on siitä typerä, että ainakaan itse en löydä samana päivänä kirjoitettuja viestejä, niin sillä on vaikea katsoa mitään hakusanojakaan, että onko joku aihe jo juteltu.

Todella esimerkillistä ja muut hotellivieraat huomioonottavaa käytöstä hotellin henkilökunnalta. Olen muutenkin pitänyt Naantalin kylpylää mukavana ja siistinä paikkana ja tämä vain vahvistaa käsitystäni.

Miten joku voi edes ajatella, ettei tauti tarttuisi jos lapsi on edellisenä yönä oksennellut.

Ihme tyyppejä kyllä liikenteessä. Mä olisin varmaan lähtenyt lapsen kanssa kotiin heti aamulla ja vielä sanonut hotlan respassa että tyttö kipeä (että siivoavat sitten ehkä entistä tarkemmin sen huoneen pöpöiltä).
Käsittämätöntä, että tosta edes on vanhemmat voineet vetää herneen nenäänsä.
Hotellin täytyy huolehtia ettei mitään noroepidemiaa lähde liikkeelle siellä jne, eikä muuten hotellin TODELLAKAAN olisi kai olleet velvollisia edes tarjoamaan uutta viikonloppua perheelle, mutta tekivät sen silti.
Kiittämätön perhe, täytyy sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t938612

Juu keskusteltiin jo hiukan....

Eikä tämäkään ole ainut...
Mutta kukapa kaikkia aloituksia jaksaa selata, annetaan anteeksi..
Hakukin on siitä typerä, että ainakaan itse en löydä samana päivänä kirjoitettuja viestejä, niin sillä on vaikea katsoa mitään hakusanojakaan, että onko joku aihe jo juteltu.

Joo eikä mua haittaa vaikka useampi aloitus samasta jutusta, ajattelin vain laittaa linkin niin näette lisää mielipiteitä asiasta... ;)

Eipä olis tullut mieleenkään viedä omaa lasta uimaan, jos olisi oksentanut edeltävän yön... Oikein teki hottellin väki, tuollaisesa paikassa taudit todellakin leviää suht helposti ja nopeasti!

Yhteistyössä