Aivan mielettömän hieno vaaliohjelma perussuomalaisilla. Kaikki äänestämään persuja:)

• Viestiketjun aloittaja persut<3
  • Ensimmäinen viesti
persut<3
1) Suomalaisuus on Suomen lahja maailmalle.

2) Kulttuurirahoja on ohjattava niin, että ne vahvistavat suomalaista identiteettiä. Tekotaiteelliset postmodernistit voivat hankkia rahoituksensa vapailta markkinoilta.

3) Ylen ruotsinkielistä ohjelmistoa tulee vähentää.

4) Sotaorvot on rekisteröitävä.

5) Suurituloisten lapsilisiä voidaan alentaa (suurituloisen määritelmä 5000 euroa).

6) Perussuomalaiset ovat perinteisen perhekäsityksen puolesta (ei homoliitoille).

7) Mamu-oppilaille koulukohtainen enimmäiskiintiö koulujen eriytymisen estämiseksi.

8) Lisää liikuntaa kouluihin. Käytöksen numeroarviointia on varhennettava ja arvio myös päättötodistukseen.

9) Ruotsin kieli valinnaiseksi.

10) Kyläkoulut on säilytettävä.

11) Suomi mallioppilaasta EU-kriittiseksi yhteistyökumppaniksi.

12) Suomen valmistauduttava nykymuotoisen Emun ja EU:n hajoamiseen.

13) Suomen Nato-jäsenyys on torjuttava ja yleinen asevelvollisuus säilytettävä.

14) Työperätöntä maahanmuuttoa on hillittävä taloudellisia vetovoimatekijöitä ja perheenyhdistämispolitiikkaa tiukentamalla.

15) Kansalaisuus on palkinto - oleskelu ei riitä, vaan on opittava kieli ja pystyttävä elättämään itsensä.

16) Ghettoutuminen on estettävä järkevällä asuntopolitiikalla.

17) Ei tasaverokehitykselle.

18) Viherverot on torjuttava. Ei energiaveron korotuksille ja ruuhkamaksulle.

19) Arvonlisäveroa ei pidä korottaa.

20) Yritysten osinkoverotusta on kiristettävä.

21) Varallisuusvero takaisin.

22) Suomalainen työ ja yrittäminen etusijalle - talouskasvua ei saa syödä kotikutoisilla päätöksillä: ominaispäästöjärjestelmä käyttöön ilmastopolitiikassa.

23) Rangaistuksia on kiristettävä. Jalkapantarangaistus ei vastaa vankeusrangaistusta.

24) Rikolliset maahanmuuttajat on karkotettava ja kerjääminen on kiellettävä.

25) Itsensä puolustamisesta ei saa rangaista.

Lähde: Perussuomalaisten eduskuntavaaliohjelma.

Iivana, mut ei se julma
Onhan tämä ihan selkeä vaihtoehto monille, sitähän se demokratia on. Tuskin kaikki ovat tästä kovinkaan innoissaan, mutta näin se homma etenee demokraattisissa valtioissa.

"mä"
Onko tästä palstasta tullut joku virallinen persujen vaalimainoskampanja??? Ei kiinosta lukea näitä aloituksia alvariinsa... jokaisella puolueella on kauniita korulauseita, mutta kukaan ei vielä ole vaalilupauksiaan lunastamaan. Missä on Soinin teot??? Paljon puhetta, mutta ei mitään kongreettista tekoa!!!

ehdottomasti
en äänestä. Luin Soinin haastattelun, mies vastustaa naispappeutta, aborttioikeutta ja homoliittoja. En naisena voisi kuvitella äänestäväni puoluetta, jonka johtaja vastustaa naisen oikeutta omaan kehoonsa ja ajaa tuossa suhteessa maan takaisin 60-luvulle.

Soinista päämisteri:)
[QUOTE="mä";23228704]Onko tästä palstasta tullut joku virallinen persujen vaalimainoskampanja??? Ei kiinosta lukea näitä aloituksia alvariinsa... jokaisella puolueella on kauniita korulauseita, mutta kukaan ei vielä ole vaalilupauksiaan lunastamaan. Missä on Soinin teot??? Paljon puhetta, mutta ei mitään kongreettista tekoa!!![/QUOTE]

Tiedoksi sulle, persut ovat olleet oppositiossa ja sieltä ei kukaan sa oikein mitään aikaiseksi.

Pääministerinä Soini saa paljonkin hyvää aikaiseksi ja me kaikki suomalaiset pääsemme siitä nauttimaan.:)

"juu"
Ne pointit mitä tuli esiin esim. Kymmenen uutisissa sai mut ajattelemaan että miten helvetin tyhmä ihmisen pitää olla että äänestää perussuomalaisia.

Olen samalla linjalla nimim. "ehdottomasti" kanssa.

"vieras"
[QUOTE="mä";23228704]Onko tästä palstasta tullut joku virallinen persujen vaalimainoskampanja??? Ei kiinosta lukea näitä aloituksia alvariinsa... jokaisella puolueella on kauniita korulauseita, mutta kukaan ei vielä ole vaalilupauksiaan lunastamaan. Missä on Soinin teot??? Paljon puhetta, mutta ei mitään kongreettista tekoa!!![/QUOTE]

Kaikilla keskustelupalstoilla perussuomalaiset ovat keskustelun aiheena, koska ihmiset haluavat muutosta parempaan ja sen saa äänestämällä persuja.:)

"mie kans"
JA PAH! miten persut voi määritellä suurituloiseksi 5000€ tienaavan talouden??? Eihän sillä edes elä, tekee tasan 2500€ per puoliso kuukausessa - verot josta käteen jää vaivaiset 1800€, eli yhteensä 3600€/kk, siitä pois vuokra/asuntolainan lyhennys 900€-1200€, pakollinen syrjäkylien asutuksessa eli auto josta kulut 500€, ruoka 800€, muut pakolliset menot asuin ja muine kuluineen 1000€.... siinä se sitten olikin... missä harrastuksen, matkat, vapaa-aika, ei missään, eli lapsilisää ei saa ottaa keneltäkään pois!!!

"vieras"
[QUOTE="juu";23228750]Ne pointit mitä tuli esiin esim. Kymmenen uutisissa sai mut ajattelemaan että miten helvetin tyhmä ihmisen pitää olla että äänestää perussuomalaisia.

Olen samalla linjalla nimim. "ehdottomasti" kanssa.[/QUOTE]

Mitä tyhmää persujen vaaliohjelmassa on? Sekö että raiskarit saisivat kovemmat rangaistukset?

"vieras"
http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/lumikasa_kiasman_edustalla_on_taideteos/

Oliko tämä tekotaiteellista postmodernismia?

:D

Paljonko kustansi veronmaksajien rahoja? 10000e ? :D

"vieras"
[QUOTE="mie kans";23228759]JA PAH! miten persut voi määritellä suurituloiseksi 5000€ tienaavan talouden??? Eihän sillä edes elä, tekee tasan 2500€ per puoliso kuukausessa - verot josta käteen jää vaivaiset 1800€, eli yhteensä 3600€/kk, siitä pois vuokra/asuntolainan lyhennys 900€-1200€, pakollinen syrjäkylien asutuksessa eli auto josta kulut 500€, ruoka 800€, muut pakolliset menot asuin ja muine kuluineen 1000€.... siinä se sitten olikin... missä harrastuksen, matkat, vapaa-aika, ei missään, eli lapsilisää ei saa ottaa keneltäkään pois!!![/QUOTE]

Kannattais opetella lukemaan. Ohjelmassa ei puhuta taloudesta vaan suurituloisesta, eli perhe saa tienata 10.000 ekeä ennen kuin se määritellään suurituloiseksi.

"vieras"
[QUOTE="mie kans";23228759]JA PAH! miten persut voi määritellä suurituloiseksi 5000€ tienaavan talouden??? Eihän sillä edes elä, tekee tasan 2500€ per puoliso kuukausessa - verot josta käteen jää vaivaiset 1800€, eli yhteensä 3600€/kk, siitä pois vuokra/asuntolainan lyhennys 900€-1200€, pakollinen syrjäkylien asutuksessa eli auto josta kulut 500€, ruoka 800€, muut pakolliset menot asuin ja muine kuluineen 1000€.... siinä se sitten olikin... missä harrastuksen, matkat, vapaa-aika, ei missään, eli lapsilisää ei saa ottaa keneltäkään pois!!![/QUOTE]

Minä tienaan n.600-800e/kk, ja pidän itseäni keskituloisena. Asun yksin. Rahat riittää vallan mainiosti.

"mä"
[QUOTE="juu";23228750]Ne pointit mitä tuli esiin esim. Kymmenen uutisissa sai mut ajattelemaan että miten helvetin tyhmä ihmisen pitää olla että äänestää perussuomalaisia.

Olen samalla linjalla nimim. "ehdottomasti" kanssa.[/QUOTE]

Juu näin on, en todellakaan antaisi ääntäni niin heppoisin perustein liikkeellä olevalle persuporukalle. Kun lukee minkä tahansa puolueen vaalipuheita ja kirjoituksia niin samoja jorinoita joka suunnalta. Kuka ja ketkä saa oikeita asioita aikaiseksi eivätkä vaan puhu.

"mä"
[QUOTE="vieras";23228805]Minä tienaan n.600-800e/kk, ja pidän itseäni keskituloisena. Asun yksin. Rahat riittää vallan mainiosti.[/QUOTE]

HAH, HAH... ihania nää persujen kannattajat :D Persaukisia sossun elättejä... ei kai sellaiset mitään laps lisiä tarttekaan, kun saavat saman kuitenkin sossusta...

ompa teillä kallis auto. Mulla menee lainaan, vakuutukseen ja veroon 150e/kk. No, elämä on sitä millaseksi sen tekee.. :)

"vieras"
[QUOTE="mä";23228823]HAH, HAH... ihania nää persujen kannattajat :D Persaukisia sossun elättejä... ei kai sellaiset mitään laps lisiä tarttekaan, kun saavat saman kuitenkin sossusta...[/QUOTE]

Oletko jostain kateellinen kun tulen toimeen vähällä rahalla? En minä lapsilisiä tarvitsekkaan, enkä ole sossun asiakas.

Tiedän että olen mielestäsi köyhä luuseri, mutta minä olen tyytyväinen elämääni kaikinpuolin, minulle ei raha ole tärkeintä elämässä.

Yhteistyössä