AIVAN LOPPU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYYNEL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KYYNEL

Vieras
PITKÄ OLIS TÄMÄ TARINA...MUTTA EI JAKSA,PAKKO KUITENKIN SANOA,ETTÄ VOIMAT ON LOPPU!MIEHEN KANSSA SIIS MÄTTÄÄ.OLEMME UUSIOPERHE JA KAIKKI ON NIIN HEL...N VAIKEAA.HÄN HUUTAA,NIMITTELEE JONKUN KERRAN KÄYNYT KÄSIKSI JA KAIKESTA TÄSTÄ KÄRSII 7KK IKÄINEN VAUVAMME.EDELLISESTÄ LIITOSTA MINULLA ON JO AIKUISET LAPSET... TYTTÄRENI ON YRITTÄNYT ITSEMURHAA,MIES ON TYÖTÖN,MINULLA EPÄILLÄÄN REUMAA..JOKA TIETENKIN ON PIENIN MURHE.OLEN VAIN NIIN VÄSYNYT JATKUVAAN NIMITTELYYN JA HAUKKUMISEEN...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 16:12 KYYNEL kirjoitti:
PITKÄ OLIS TÄMÄ TARINA...MUTTA EI JAKSA,PAKKO KUITENKIN SANOA,ETTÄ VOIMAT ON LOPPU!MIEHEN KANSSA SIIS MÄTTÄÄ.OLEMME UUSIOPERHE JA KAIKKI ON NIIN HEL...N VAIKEAA.HÄN HUUTAA,NIMITTELEE JONKUN KERRAN KÄYNYT KÄSIKSI JA KAIKESTA TÄSTÄ KÄRSII 7KK IKÄINEN VAUVAMME.EDELLISESTÄ LIITOSTA MINULLA ON JO AIKUISET LAPSET... TYTTÄRENI ON YRITTÄNYT ITSEMURHAA,MIES ON TYÖTÖN,MINULLA EPÄILLÄÄN REUMAA..JOKA TIETENKIN ON PIENIN MURHE.OLEN VAIN NIIN VÄSYNYT JATKUVAAN NIMITTELYYN JA HAUKKUMISEEN...

Laita stoppi sille. Jos ei usko että sinua pitää kohdella asiallisesti, lähde. Älä annan tuollaista perhekuvaa vauvallesi. Ja toisaalta, käsiksi ei saa käydä, joten lähde. Turvakotiin jos ei muualle.

Üskon ainakin vähän tietäväni miltä sinusta tuntuu. Meillä on samankaltaista. Olen saanut nyt 4 vuoden opintoni loppuun, enää itse juhla jäljellä. Miehelle olen pelkkä nolla, tyhmä, ongelma, luuseri, idiootti yms yms. MITÄÄN rakkautta ei ole. En todella tiedä mitä pitäisi tehdä. Lapsi kärsii tilanteesasta, kun olen aina väsynyt ja alakuloinen. Meillä ei auta keskusteleminen. Miten teillä? Keskustelut menevät riidaksi, ja mies alkaa nimitellä joka kerta, tai kieltäytyy kokonaan puhumasta. Välillä tekisi mieli erota. Oletko ajatellut eroa? Välillä tuntuu, että se helpottaisi huomattavasti. On raskasta asua saman katon alla kun ei ole mitään yhteistä. tänään viimeksi olen itkenyt näitä ongelmia. Miksi miehesi nimittelee sinua? Onko siihen hänen mielestään jokin syy?

Nyt välittömästi lastesikanssa lähimpään turvakotiin.Aivan liikaa taakkaa yhdelle ihmiselle.Ajattele lastesi parasta, he ovat kuitenkin sinulle tärkeinmät. Kaikki asioiden selvittely on helpompaa kun sinä ja lapsesi saatte rauhallisen ja turvallisen paikan.Tee ratkaisusi viipymättä ja pyydä ystäväsi avuksi jos ominavuin et pääse lähtemään.
Kaikilla ja kaikella on rajansa.

Yhteistyössä