Aivan liian tumma hiusväri, apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Minulla on luonnostaan vaaleat hiukset, joita on värjätty kesästä saakka vaalean ruskeiksi. Tänään kampaaja valitsi minulle keskiruskean suklaan sävyn, mutta lopputulos olikin musta, joka ei sovi minulle lainkaan. Olen lähdössä ulkomaille ylihuomenna, joten mihinkään suuriin projekteihin ei ole aikaa. Onko teillä jotakin vinkkejä, joilla saisin edes hieman sävyä haalistettua?

Laitettiinko kestovärillä? Mitä kampaaja sanoi ja sanoitko hänelle väristä mitään?
Pese hiukset sitruunalla, joka vaalentaa hiusta ja myös itse olen saanut väriä haalistumaan shamppoo+oliiviöljy pesulla(t-lusikallinen ).

Minulla on luonnostaan vaaleat hiukset, joita on värjätty kesästä saakka vaalean ruskeiksi. Tänään kampaaja valitsi minulle keskiruskean suklaan sävyn, mutta lopputulos olikin musta, joka ei sovi minulle lainkaan. Olen lähdössä ulkomaille ylihuomenna, joten mihinkään suuriin projekteihin ei ole aikaa. Onko teillä jotakin vinkkejä, joilla saisin edes hieman sävyä haalistettua?

Miten tuo ulkomaille lähtö liittyy asiaan?

Aloittajahan kirjoittaa ettei suuriin projekteihin ole aikaa kun on lähdössä ulkomaille. Vai käytättekö itse loma- tai työmatkat hiusten värjäilyyn...ilmeisesti

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä