Aivan kamalaa elää näiden alapään suonikohjyjen kans!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv28.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv28.

Vieras
Prkl, anteeksi ällöttävä aihe, mutta jokainen jota aihe ällöttää osaa varmaan olla lukematta.. Miten te, joilla on tämä ongelma, pystytte käymään wc:ssä isommalla hädällä, istumaan tai seisomaan töissä koko päivän jne.? Neuvot ja helpotukset otetaan kiitollisena vastaan. Tulen kohta hulluksi, kun ei mitään voi tehdä.. Raskaana olen tosiaan 28. viikolla, vielä ois 12 viikkoa jäljellä..

Itellä oli synnytyksen lähestyessä ja sen jälkeen jokainen vessassa käynti ja kaikenlainen istuminen tuskaa! Minulle suosittelivat apteekista saatavia rasvoja, jotka supistaa nuita pullottavia suonia. Vessassa käyntiin kannataa varata kunnolla aikaa ja ikäänkuin "hivutella". kädenlämpöisellä vedellä suihkuttelua ja ennen kaikkea kannattaa syödä kaikkea kuitupitoista! Söin myös ummetuslääkettä ettei kohjuihin niin paljoa sattuisi. Laxoberon ei auttanut yhtään, mut tällanen ku pursennid ex-lax helpotti heti. Myös liikkuminen polttelusta huolimatta pitäisi auttaa. Mulla valui vertakin, mutta sekin päättyi aikanaan. Tsemppiä, tosi inhottava vaiva on, mut kyllä niistä selviää!

Raskaana olevillekkin on tukisukkahousuja jotka vähentää suonikohjuja.Ainoa vaan että on aika tympeitä pitää ja aamulla ennen sängystä nousua vetää jalkaa.

Yhteistyössä