Aivan kamala juttu hiekkalaatikolla tänään ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hange
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";23873457]Samalla lailla ap voi tehdä poliisille ilmoituksen. Jos lapsi on iso ja ikätasoaan alemmalla tajunalla varustettu, niin vanhemmathan ovat vastuussa (toki aina muutenkin, mutta tässä tapauksessa erityisesti) lapsensa teosta. Eipä tuokaan olisi saanut lyödä taaperoa. Eikä sitä välttämättä tarvitse kovin lujaa tönäistä, vaikka betoni-ihottumaa otsaa tulikin....[/QUOTE]

Totta. Vanhemmat ovat vastuussa omasta lapsestaan.
Tässä tapauksessa ton 13 v:n kehitysvammaisen vanhemmat ovat
laiminlyöneet hoitovastuunsa. Ei voitaisi todistaa, miten betoni-ihottuma olisi edes tullut. Se voitaisiin kyllä todistaa, että lapsi on ollut kyseisenä aikana ilman asianmukaista valvontaa ulkoilemassa.

Olin lapseni kanssa talonyhtiön hiekkalaatikolla aamulla. Lapseni on 1v 2kk.
Meidän pihalla asuu jotenkin vammanen lapsi n. 13 vuotias mutta kehitykseltään vastaa jotain 5 vuotiasta..

No tää vammanen tuli sitten siihen hiekkalaatikon reunalle jotain sössöttää, aina puhuu omiaan kun kävelee jossain. Ni se sit löi ihan yks kaks mun pikkuista lapiolla päähän ja ihan reaktiosta mä TÖNÄSIN sitä vammasta et menee pois mun lapsen luota ni se loukkasi päänsä :/ ja sit vaan juoksi pois ja ölisi jotain ei edes itkenyt ja sen jälkeen minä menin sen vammasen kotiovelle, mutta ei sieltä kukaan avaa ovea.

ihan kauhee olo...mut se oli reaktio :/

No oho mikä reaktio, ei minusta tuota voi puolustella sillä ollenkaan. mitä jos lapsesi saa sisaruksia, jotka tappelevat ja mätkivät toisiaan. Saatko sä silloinkin reaktioita ja tönit isompia nurin? Opettele ihmeessä eroon tuosta tavasta jos se on totta.

Mun reaktio on noissa tilanteissa nostaa pienin syliin pois äkkiä.

[QUOTE="vieras";23875646]Totta. Vanhemmat ovat vastuussa omasta lapsestaan.
Tässä tapauksessa ton 13 v:n kehitysvammaisen vanhemmat ovat
laiminlyöneet hoitovastuunsa. Ei voitaisi todistaa, miten betoni-ihottuma olisi edes tullut. Se voitaisiin kyllä todistaa, että lapsi on ollut kyseisenä aikana ilman asianmukaista valvontaa ulkoilemassa.[/QUOTE]

Mistä lähtien asfaltti-ihottuma on ollut betoni-ihottumaa? Kaupunkilaistumista? :xmas:

Yhteistyössä