Aivan ihanaa tää muuttaminen!!=D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä olen ihan äärettömän rentoutunut, ei kiristä [/u]niin yhtään. :xmas: Voisin muuttaa vaikka heti viikonpäästä edellisestä muutosta uudelleen, kyll on niin kivaa. B) Varsinkin kun ei päästä asumaan suoraan meidän tulevaan kotiin, vaan muutetaan kuukaudeksi evakkoon mun äidille: siis miettikää kuinka ihanaa, 3 h + k kerrostalossa, siellä mun äiti, sen miesystävä, mun pikkuveli 17v, aika ajoin veljen tyttöystävä 17 v, kaksi koiraa ja meidän perhe. :saint: Sopu sijaa antaa, eikös vaan?? :heart:

Ja siis tää tavaroiden pakkaaminenkin: aivan äärettömän simppeliä, kun osa tavaroista viedään suoraan tulevaan kotiin odottamaan, osa kaverin vintille ja osa otetaan mukaan. Ei tuota minkään sortin päänvaivaa siis lainkaan, helppoa kuin heinän teko. =) Valloittavaa, kun nurkat on täynnä säkkiä ja laatikkoa, mitä lapset voi sitten iloisesti kiljahdellen purkaa sitä mukaa, kun mä saan niitä suunnilleen täyteen, ja oikeisiin osoitteisiin tarkoitettuihin pinoihin. :saint: Ja siis kaikenhan kruunaa tietysti se, että mä saan tehdä tätä ihan kaikessa rauhassa itsekseni, ilman että mies täällä pyörisi jaloissa, kun se on tietenkin juuri nämä muuttoa edeltävät viikot öitä myöten reissussa. :hug:

Ah tätä elämää. :flower: :D

Tätä kohtaa ei sitten tarvitse enää lukea: |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
:D Tsemppiä! :hug:
Ajattele positiivisesti, sulla ei vielä varmaan ole raskauspahoinvointia... :saint: ;)

Älä nyt ala maalata piruja seinille....

Niin kauan, kunnes synnytys päivä koittaa, mä en aio tätä raskautta muistaa olevan olemassakaan. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Montako verisuonta poksahteli tuota kirjoittaessasi? :D

En mä tiedä onko niitä säästynyt tähän hetkeen enää, joten voi olla, ettei yhtäkään. B)

Voi olla, että minä kirjoitan kesemmällä samansävyisen aloituksen. kunhan nyt ensin löydetään se uusi koti. =) :whistle:

Samassa veneessä ollaan :|
Mulla oman lisäjännityksensä muuttoon tuo vielä hormonipistokset (munasolun luovutus) joiden aikana en saisi rehkiä, vaan eipä nuo tavarat itsestäänkään uuteen kotiin siirry, kun mies on vapaalla vasta ensi maanantaina, ja meidän olisi tarkoitus muuttaa jo pe-su... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:
Samassa veneessä ollaan :|
Mulla oman lisäjännityksensä muuttoon tuo vielä hormonipistokset (munasolun luovutus) joiden aikana en saisi rehkiä, vaan eipä nuo tavarat itsestäänkään uuteen kotiin siirry, kun mies on vapaalla vasta ensi maanantaina, ja meidän olisi tarkoitus muuttaa jo pe-su... :xmas:

Siis ihan kuule varmasti siirtyy itsestään, sä nyt olet käsittänyt ihan väärin. :xmas:

Nehän suorastaan lennähtää keveästi mukavassa suomen kesäsäässä uuteen osoitteeseen niin ettet huomaakaan, ja muuttoporukka ei kerkiä edes paikalle. :saint:
:D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Miksi suhtaudut noin negatiivisesti raskauteesi?

No siinä ei ole ainuttakaan asiaa, minkä vuoksi siihen pitäisi suhtautua kovinkaan positiivisesti, sitä lopputulosta lukuunottamatta. Raskaana oleminen on ihan persiistä.

mäyhdyn tähän ihan täysin..ja onkin seainoa syy miksi mietin tuleeko meille kolamtta yhteistä ollenkaan!

Yhteistyössä