Echo 28.09.2014 #3 Kivat koissut sulla. Ja samaa mieltä, nää ilmat on ihania ja saisi jatkua. Reactions: Black Diva´s
Rähinä-Reetta 28.09.2014 #5 Ulkona on todella kaunista nyt, syksyn värit ja pilvipouta. Siellähän on monta kivannäköistä kaveria.
Ulkona on todella kaunista nyt, syksyn värit ja pilvipouta. Siellähän on monta kivannäköistä kaveria.
Black Diva´s 28.09.2014 #6 Näit on useempi kotosalla 5 aikuista joista 2 karvasta versioo ja 3 nahkaa, sit on noi kaks kersaa vielä odottamas jos niille joku sopiva koti löytyis.
Näit on useempi kotosalla 5 aikuista joista 2 karvasta versioo ja 3 nahkaa, sit on noi kaks kersaa vielä odottamas jos niille joku sopiva koti löytyis.
feger 28.09.2014 #7 Kyllä vain. Ulkona on nyt ihanaa Toivottavasti noille penskoille löytyy pian omat kodit
Black Diva´s 28.09.2014 #8 Kyl ne kodit sit vastaan tulee ku on niiden aika Mä oon vähän tällanen kriittinen tyyppi.
Black Diva´s 28.09.2014 #10 toinen tykkä toisesta ja toinen taas toisesta Joku jäätävä avaus kuinka kamalaa on ku ei oo kylmää olis varmaan paikallaan.
toinen tykkä toisesta ja toinen taas toisesta Joku jäätävä avaus kuinka kamalaa on ku ei oo kylmää olis varmaan paikallaan.
TiiBii 28.09.2014 #11 Keksin mä kyllä yhden huononkin puolen näistä keleistä! Hyttyset nimittäin ovat palanneet. :S