aivan alkuraskauden oireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap joka ollut jo kolmesti raskaana ja ikinä ei opi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap joka ollut jo kolmesti raskaana ja ikinä ei opi

Vieras
jos viime viikolla ovis, voiko nyt jo olla mitään oireita?
mulla tuntunut muutaman kerran ihan kuin pienillä neuloilla olis joku tökkinyt kohdun korkeudella vatsassa ja samoin pientä paineen tuntua.

Mulla oli ns. repäisykipuja viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa. Tunnistin ne heti sen vuoksi, että edellisestä raskaudesta oli vasta niin vähän aikaa ja tunne oli hyvässä muistissa (siinä välissä siis mennyt kyllä jo poiskin..). :xmas: Samoin nännit alkoi tulla herkemmiksi ja sitä mulla ei yleensä tapahdu muulloin kuin raskautuessa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mulla oli ns. repäisykipuja viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa. Tunnistin ne heti sen vuoksi, että edellisestä raskaudesta oli vasta niin vähän aikaa ja tunne oli hyvässä muistissa (siinä välissä siis mennyt kyllä jo poiskin..). :xmas: Samoin nännit alkoi tulla herkemmiksi ja sitä mulla ei yleensä tapahdu muulloin kuin raskautuessa.. :whistle:

Mulla on repäisykipuja sun muita "oireita" joka kk ennen menkkoja... Täysin oireeton olin vain sen kerran kun aloin poikaa odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

Mulla on repäisykipuja sun muita "oireita" joka kk ennen menkkoja... Täysin oireeton olin vain sen kerran kun aloin poikaa odottaa.

Mulla taas ei koskaan, jos en ole raskaana ollut. :)

Uusimmat

Yhteistyössä